تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

شاگردان ژوزه مورینیو که پیش از این صعود خود به عنوان تیم اول را با 11 امتیاز قطعی کرده بودند، در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف اسپورتینگ لیسبونی رفتند که برای صعود به یک تساوی نیاز داشت.



آبی ها خیلی زود در دقیقه 8 به خاطر خطای اسگایو روی فیلیپه لوئیز، صاحب ضربه پنالتی شدند تا سسک فابرگاس اولین گل مسابقه را به ثمر برساند. بازی برای چلسی به هیچ وجه تشریفاتی نبود و آنها در دقیقه 16 روی پاس نمانیا ماتیچ، توسط آندره شورله به گل دوم دست یافتند. بعد از این گل بازی هجومی دو تیم رنگ تعادل به خود گرفت اما نیمه نخست دیگر توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا چلسی 2-0 برنده به رختکن برود.

با آغاز نیمه دوم، اسپورتینگ در دقیقه 50 به گل رسید تا امید های خود را زنده کند؛ جاناتان سیلوا با ضربه پای راست از داخل محوطه جریمه دروزاه پتر چک را باز کزد. اما شادی پرتغالی ها 6 دقیقه بیشتر دوام نیاورد و جان اوبی میکل روی یک ضربه کرنر، پاس گری کیهیل را از فاصله ای نزدیک به گل سوم تیمش تبدیل کرد.

بدین ترتیب آبی های لندنی با 14 امتیاز قاطعانه به عنوان تیم نخست راهی دور بعد شدند و شالکه با پیروزی 1-0 مقابل ماریبور با 8 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد