تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نتیجه بازی استرالیا و کویت 4-1

در دیدار افتتاحیه جام ملت های آسیا در کشور استرالیا، از گروه A، میزبان به مصاف تیم کویت رفت اما خیلی زود و در دقیقه '8 روی اولین حمله جدی کویتی ها، دروازه خود را باز شده دید؛ کرنر ارسالی عزیز با ارتفاع کم به داخل محوطه شش قدم استرالیا رسید تا حسین فاضل با ضربه سری شیرجه ای کانگروها را به شوک فرو برد.



در دقیقه '20 استرالیا چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما ضربه کاپیتان یدیناک با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. حملات بی امان استرالیا آنقدر ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه '33 تیم کیهیل پاس به بیرون ماسیمو لونگو از سمت راست را به راحتی وارد دروازه کویت کرد. درحالیکه به نظر می رسید نیمه نخست با تساوی به پایان برسد، در دقیقه '44 ماسیمو لونگو ارسال پای چپ ایوان فرانجیچ از سمت راست را با ضربه سر وارد دروازه کرد تا با پیروزی 2-1 به رختکن بروند.

نــیمه دوم

در نیمه دوم فشار استرالیا بیشتر و بیشتر شد و بعد از اینکه در دقیقه '57 ضربه کیهیل از داخل محوطه جریمه با واکنش عالی دروازه بان کویت برگشت داده شد و در دقیقه '60 هم شوت تماشایی لکی به تیر افقی دروزاه برخورد کرد، اما سرانجام در دقیقه '63 روشن ایرماتوف نقطه پنالتی را به نفع میزبان نشان داد تا مایل یدیناک پشت توپ قرار گرفته و بالاخره حساب کار 3-1 شود.

در دقیقه '65 نیز تیم کیهیل جای خود را به جوریچ، مهاجم شماره 9 تیم داد. در دقیقه '70 نیز شانس با استرالیا یار بود که شوت زیبای فهد ال انصاری پس از سائیده شدن با نوک انگشتان لانگراک به تیر افقی برخورد کرد و به زمین برگشت. تیر دروازه های سریالی در این مسابقه همچنان ادامه داشت و این بار در دقیقه '75 ضربه سر ناتان برونس به تیر افقی دروزاه کویت برخورد کرد.

استرالیا در دقایق پایانی حملات زهرداری داشت اما چند فرصت ایده آل برای گلزنی را حامد یوسف با واکنش هایی تماشایی دفع کرد اما در نهایت جیمز ترویسی در دقیقه 1+90 گل چهارم را هم به ثمر رساند؛ متیو لک دفاع کویت را بهم ریخت تا ترویسی از راه رسیده و کار را تمام کند. بدین ترتیب میزبان با پیروزی قاطع 4-1 گام اول را محکم برداشت.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد