تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

نتیجه بازی کره جنوبی و ازبکستان 2-0

کره جنوبی و ازبکستان اولین تساوی جام را رقم زدند. بازی در وقت های اضافی با نتیجه دو بر صفر به نفع کره جنوبی به پایان رسید. قضاوت این دیدار بر عهده فهد مرداسی ار عربستان بود.








ترکیب اولیه دو تیم:



نیمه اول

در نیمه اول بازی به صورت کاملاً متعادل پیگیری شد و هر دو تیم در دقایقی از بازی شانس این را داشتند که بتوانند دروازه حریف خود را باز کنند که در این امر ناکام بودند، ازبکها در 15 دقیقه نخست بازی سه موقعیت ایده آل گلزنی داشتند که هر سه را بخاطر بی دقتی و البته عکس العمل خوب کیم جین هیون دروازه بان کره از دست رفت، کره ای ها هم بین دقایق 18 تا 25، چهار موقعیت فوق العاده گلزنی را از دست دادند، ایگور نستروف سنگربان با تجربه ازبکستان سه موقعیت پیاپی و ایده آل کره را در دقایق 24 و 25 دفع کرد تا در انتهای نیمه اول، دو تیم با حساب 0-0 مساوی به رختکن بروند.

نیمه دوم

بازی با حملات کره آغاز شد و در همان پنج دقیقه اول نیمه دوم، شاگردان اشتلیکه می توانستند به گل برسند که باز هم این نستروف بود که مهاجمان کره را با واکنشهای سریع خود ناکام گذاشت. در طرف مثابل ازبکستان هم روی ضد حملات بسیار زهردار نشان می داد و در چند صحنه روی دروازه کره بسیار خطرناک ظاهر شد، اما هر بار در به ثمر رساندن گل ناکام بودند. در مجوع نیمه دوم این کره ای ها بودند که بیشتر صاحب توپ و میدان بوند و موقعیتهای بیشتری را هم داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند، ازبکها هم در ده دقیقه آخر بازی فشار زیادی را روی دروازه حریف خود وارد کردند که تمام حملات آنها بی نتیجه بود تا در نهایت با تساوی بدون گل در نود دقیقه قانونی بازی، اولین بازی از مرحله یک چهارم نهایی رقابتها به وقت اضافه کشیده شود.

وقت های اضافه

در پانزده دقیقه اول این بیشتر کره بود که توپ را در اختیار داشت و ازبکها در اغلب دقایق در حال دفاع کردن بودند که در نهایت نیز بعد از چند رفت و برگشت، بالاخره فشار زیاد کره ای ها به بار نشست و آنها توانستند توسط هونگ میون سون، مهاجم تیم بایر لورکوزن آلمان به گل برسند تا نیمه نخست وقت اضافه را با پیروزی پشت سر بگذارند.

در نیمه دوم وقتهای اضافه، در حالی که ازبکستان حاکم مطلق توپ و میدان بود، اما این تیم نتوانست از حملات خود نتیجه ای بگیرد تا اینکه در واپسین لحظات بازی کره ای ها روی حرکت فوق العاده چادوری توانستند گل دوم را هم به ثمر برسانند تا صعود خود به جمع 4 تیم پایانی را قطعی کنند و در انتظار برنده دیدار فردای دو تیم ایران و عراق بمانند.

شرح گل ها:

دقیقه 104: بعد از فشار چند دقیقه ای کره روی دروازه ازبکها، کیم جی سون مدافع از سمت راست نفوذ کرد و توپ را روی دروازه ازبکستان ارسال کرد که با ضربه سر شیرجه ای هونگ میون سون، توپ بعد از دفع ناقص نستروف وارد دروزاه ازبکستان شد تا کره جنوبی از حریف خود پیش بی افتد.

دقیقه 119: روی یک ضد حمله، چادوری بازیکن باتجربه کره با یک فرار سریع از نیمه خودی به سمت دروازه ازبکستان یورش برد و بعد از جا گذاشتن دو بازیکن ازبک، توپ را در یک شرایط عالی در اختیار هونگ میون سون گذاشت تا این بازیکن هم با یک شوت محکم برای بار دوم دروازه نستروف را باز کند و کار را برای ازبکها یکسره کند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد