تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 صباي قم اين هفته بازي مهمي پيشرو دارد. بازيکنان اين تيم بايد به مصاف پرسپوليس بروند.



هادی شکوری در مورد باخت برابر تراکتور می گوید: بازی خوبی ارائه دادیم اما متاسفانه در نیمه دوم با حواشی که هواداران تبریزی به وجود آوردند تمرکزمان بهم ریخت البته نمی خواهم با بیان این مسئله ضعف های خودمان را پوشش دهم ما هم نباید تحت تاثیر جو قرار می گرفتیم.

او در مورد رویارویی با پرسپولیس ادامه می دهد: ما به این مسئله توجه نمی کنیم که پرسپولیس الان کمی ضعیف شده، به قول معروف "شیر همیشه شیر" است. استقلال و پرسپولیس همیشه بزرگ هستند.

مدافع صبا راجع به این که اگر گل بزند چهار نشان می دهد یا نه اضافه می کند: چهار نشان نمی دهم چون دوست ندارم به حاشیه بروم.اما دو تز دیگر در ذهنم دارم می خواهم اگر گل زدم یک کار جدید انجام دهم اگر هم گل نزنم به بچه ها می گویم بجای من حرکت ویژه را انجام دهند البته الان نمی گویم که بی مزه نشود.

او در مورد پیش بینی بابت نتیجه می گوید: نتیجه را نمی توانم پیش بینی کنم اما با تمام قدرتمان جلومی رویم. کاش که پرسپولیسی ها در دوران اوج شان با ما بازی داشتند که اگر ما پیروز شدیم بردمان لوس نشود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد