تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 صمد مرفاوي اميدوار است نتيجه بازي مقابل پرسپوليس را به نفع خودشان به پايان برساند.



به گزارش تک گل، سرمربي صباي قم در نشست خبري پيش از ديدار تيمش مقابل پرسپوليس گفت: روی نقاط ضعف و قوت‌مان کار ‌کرده‌ایم و تیم پرسپولیس را نیز به خوبی آنالیز ‌کرده‌ایم.

شناخت کاملي از همديگر داريم
مطمئنا پرسپولیسی‌ها هم تیم ما را آنالیز کردند و شناخت خوبی از ما دارند. معتقدم پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و خطرناک خواهد بود. مهم نیست در حال حاضر چه شرایطی دارد. ما فردا با تمام توان و قدرت به میدان می رویم و امیدوارم بتوانیم نتیجه‌ بازی را به نفع خودمان رقم بزنیم.

بازيکنانم بازي را رها کردند
وقتی دو گل از حریف پیش افتادیم، بازیکنانمان فکر کردند که فوتبال 45 دقیقه‌ است. در حالی که فوتبال علاوه بر دقایق تلف شده 90 دقیقه‌ است و ممکن است هر لحظه اتفاقی رخ دهد. می‌توانستیم به راحتی سه امتیا‌ز بازی را کسب کنیم، اما متاسفانه این گونه نشد، زیرا وقتی دو بر صفر جلو بودیم بازیکنانمان خیال کردند که کار تمام شده است. همه تیم‌ها در بازی‌ها موقعیت گل ایجاد می‌کنند. مهم این است که بتوانیم در بازی فرصت گلزنی خلق کنیم و هر تیمی از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کند موفق خواهد بود. ما دو بر صفر از تراکتورسازی جلو بودیم و این پتانسیل را داشتیم که به این تیم گل‌های بیشتری بزنیم اما در دقایق آخر نیمه اول گلی را دریافت کردیم که روی حرکت زیبای حریف بود. در دستور کار ما نبود که بازیکنان حریف به راحتی حرکت کند. در آغاز نیمه دوم هم یک گل دیگر دریافت کردیم و وقتی تیم حریف گل دوم را به ثمر رساند از لحاظ روحی به شرایط خوبی رسید و فشار زیادی روی ما وارد کرد. ما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم و در نهایت هم شکست خوردیم.

تاکتيک ويژه اي براي ديدار با پرسپوليس داريم
برای بازی فردا تمرینات تاکتیکی ویژه‌ای را انجام داده‌ایم که بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. نمی‌توانم نتیجه‌ بازی را پیش‌بینی کنم. اما هر تیمی که خوب بازی کند پیروز خواهد شد. ما به جایگاه تیم پرسپولیس هم کاری نداریم و فوتبال خودمان را ارائه می‌کنیم. در حال حاضر هفته‌ ششم است و نمی‌توان درباره پرسپولیس اظهار نظر کرد.

هواداران‌مان بدون حاشيه ما را تشويق کنند
هواداران تیم ما تعدادشان کم است و اگر فردا ورزشگاه پر شود مطمئنا هواداران پرسپولیس به استادیوم آمده اند. پرسپولیس در همه جا طرفدار دارد. امیدوارم که هواداران بدون هیچ حاشیه‌ای تیم را تشویق کنند ما هم دوست داریم هوادارانمان به استادیوم بیایند و ما را تشویق کنند. اگر هواداران از صبا حمایت کنند بازیکنان روحیه بهتری می‌گیرند و می‌توانند نتایج خوبی کسب کنند. برای من فرقی نمی‌کند که در چه جامی بازی می‌کنیم. ما با تمام قوا و با جدیت کامل در تمام بازی‌ها به میدان می رویم. بازیکنان صبا هم حق ندارند هیچ تیمی را دست کم بگیرند. پس از شکست مقابل تراکتورسازی تیم را آنالیز کردیم و اگر در پستی نیاز باشد تغییراتی خواهیم داشت. در بازی فردا با توجه به تیم پرسپولیس ارنج خوبی را وارد میدان خواهیم کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد