تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مراسم معارفه فراز کمالوند سرمربي جديد گسترش فولاد دوشنبه برگزار مي‌ شود و سه شنبه قرادادش را ثبت کند.



 کمالوند در خصوص دستیارانش و برنامه اش برای گسترش فولاد گفت: فقط پیمان صاحب جمعی به کادر فنی اضافه می‌ شود و بقیه مربیان در کادر فنی حضور دارند. من می‌ خواهم آنها در تیم بمانند مگر اینکه خودشان نخواهند.

این مربی در خصوص تصمیمش برای هدایت گسترش فولاد هم صحبت کرد:در این شرایط سخت عقل سلیم می‌ گفت که هدایت تیم را بر عهده نگیرم اما آقای زنوزی از من خواست به گسترش بیایم. من هم به خاطر آقای زنوزی قبول کردم به گسترش فولاد بیایم. ایشان به من گفتند، به 3 بازی آینده به چشم بازی های تدارکاتی نگاه می‌ کنند و من هم می‌ خواهم اول به ثبات برسیم.

کمالوند در رابطه با زمان قراردادش هم گفت: برنامه های اصلی من از نیم فصل شروع می‌ شود و ابتدا می‌ خواهیم تیم را در لیگ نگه داریم چون در حال حاضر 3 امتیاز با تیم آخر جدول فاصله داریم. در مورد مدت قراردادم هنوز صحبتی نشده . من و آقای زنوزی با هم دوست هستیم و در خصوص این مسائل صحبت نکردیم.تا وقتی بیرونم نکنند در گسترش می‌ مانم و امیدوارم در بازی های آینده نتایج خوبی بگیریم.


Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد