تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پدیده مشهد موفق شد با نتیجه 2-1 مقابل گسترش فولاد به برتری برسد.



به گزارش "تک گل"، پدیده در روزی که خیلی زود به گل رسید، نزدیک به 70 دقیقه این دو گل را حفظ کرد و در نهایت با 3 امتیاز هواداران خود را خوشحال کرد. گسترش هم که به نظر شانس بیشتری برای پیروزی در این مسابقه داشت، امروز در حد انتظار نبود و گسترش حالا 4 بازی باقیمانده را با استرس بیشتری دنبال خواهد کرد. آنها یک پله سقوط کردند و جای خود را به در رده یازدهم جدول به ملوان دادند.

هفته بیست و ششم لیگ برتر، ورزشگاه ثامن مشهد، تماشاگر: 3هزار نفر
داور: یداله جهانبازی، کمک‌ها: حمزه علی سلیمی و مهدی شفیعی
اخطار: شاکری (11) ناصحی (87) از پدیده؛ اسدی (80) از گسترش
اخراج: اسدی (84) از گسترش

پدیده: مجتبی روشنگر، محمدمهدی نژادمهدی، سعید قزل گچلی، ایگور پراهیچ، رضا ناصحی، زوران کنزویچ، اکبر صادقی، میلاد غریبی (70 نسیم اف)، محمدمهدی نظری(76 معین عباسیان)، یونس شاکری و محمد غلامی (60 صلصالی)
سرمربی: علیرضا مرزبان

گسترش فولاد: داوود نوشی صوفیانی، سید محسن حسینی، مرتضی اسدی، سید امید نظامی پور، مگنو باتیستا، محمدامین درویشی(80 عادل سرشار)، دیه گو (75 میثم نقی زاده)، مصطفی اکرامی، محمد ابراهیمی، پیمنتا(89 علی میرشفیعیان) و جابر انصاری
سرمربی: فراز کمالوند

شرح گل‌ها:
1-0(پدیده): دیه گو هافبک برزیلی گسترش با خطا روی یونس شاکری پنالتی داد و ایگور پراهیچ هم پشت توپ ایستاد و از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را زد.
1-1(گسترش): در دقیقه 16روی ارسال محمد ابراهیمی مهاجم گسترش فولاد و تعلل مدافعان پدیده،مگنو باتیستا با حضور به موقع توپ را به زیر طاق دروازه روشنگر کوبید.
2-1(پدیده): در دقیقه 18محمد مهدی نظری مهاجم سابق استقلال که نیم فصل در گسترش بازی می کرد، روی پاس شاکری در محوطه جریمه با صوفیانی تک به تک شد و با ضربه دقیق دومین گل تیمش را به ثمر رساند.

بهترین بازیکن:
اکبر صادقی هافبک دفاعی پدیده با تلاش فراوان میانه میدان را از حریف گرفت. این در حالی بود که مهدی نظری و یونس شاکری هم بسیار با انگیزه بازی کردند تا بتوانند نماینده شهرشان را در لیگ نگه دارند.

دقایق حساس:
دقیقه 28: مجتبی روشنگر شوت سرکش پیمنتا را به خوبی مهار کرد.
دقیقه 30:محمد امین درویشی مدافع گسترش روی یک ضد حمله با شوتی دروازه پدیده را تهدید کرد اما باز هم روشنگر توپ را در آغوش گرفت.
دقیقه 45: باز هم باتیستا صاحب توپ شد اما باز هم شدت سنگین او راه به جایی نبرد و با فاصله کمی توپ به بیرون رفت.
دقیقه 46: محمد ابراهیمی مهاجم شوتزن گسترش در ثانیه های اخر نیمه اول دروازه پدیده را تهدید کرد اما توپ به شکل خطرناکی به بیرون رفت.
دقیقه 65: حرکت انفرادی مهدی نظری خطری را روی دروازه گسترش بوجود آورد و او از دو مداقع گسترش عبور کرد و در حالیکه می توانست خودش شوت بزند به غریبی پاس داد که نوشی صوفیانی توپ را دفع کرد.
دقیقه 74:میثم نقی زاده شوت سرکشی از پشت محوطه جریمه زد که مدافعان پدیده به سختی توپ را به کرنر زدند.
دقیقه 85: مرتضی اسدی کاپیتان گسترش به دلیل خطا روی شاکری که در موقعیت تک به تک با گلر این تیم قرار می‌ گرفت، با کارت قرمز از بازی اخراج شد.
دقیقه 88: شوت سنگین شاکری را نوشی صوفیانی با عکس العملی فوق العاده مهار کرد.

اتفاق ویژه:
پدیده در این فصل 4 مسابقه لیگ مقابل نمایندگان تبریز را با پیروزی پشت سر گذاشته. خوب است بدانید آنها در جام‌حذفی هم هر دو تیم تراکتور و گسترش را از مسابقات حذف کردند تا مقابل تبریزی ها به عدد 6 برسند. جالب است بدانید پدیده کلا در طول مسابقات لیگ 6 برد داشته است!

در حاشیه:
*مرتضی اسدی در بازی قبل برابر ملوان به دلیل سه اخطاره بودن، محروم بود در این بازی به ترکیب بازگشته است.
*پدیده در این فصل به تبریزی ها نباخته و این رکورد محسوب می شود.
*علیرضا مرزبان پس از هر گل پدیده شادی جالبی انجام می داد.او روی زمین می نشست و با مشت های گره کرده خوشحالی می کرد. او که سابقه خوبی در دیدار با تیم های تبریزی دارد بعد گل های تیمش حسابی خوشحال بود.
*بعد از پایان بازی داود نوشی صوفیانی دروازه بان گسترش به سمت توپ جمع کن رفت و درگیری شدیدی بوجود آمد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد