تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

عبدالصمد مرفاوي سرمربي صبا عقيده دارد استقلال در بازي مقابل اين تيم خسته بود.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"  مرفاوی کسب یک امتیاز مقابل استقلال را برای تیمش قابل قبول دانست. مشروح حرف های سرمربی صبا را بخوانید:

خدا را شکر
استقلال تیم خوبی دارد اما بازی حذفی این تیم را خسته کرده بود و بچه های استقلال آن شادابی را نداشتند. با توجه به شناختی که از استقلال داشتیم سعی کردیم فوتبالی را جلوی آبی ها بازی کنیم که بتوانیم به نتیجه برسیم. در نیمه اول آنها بهتر بودند اما در نیمه دوم موقعیتی به آنها ندادیم و حتی توانستیم گل بزنیم که خدا را شکر می‌ کنم.

ریسک نکردیم
کسب امتیاز مقابل تیم بزرگی مثل استقلال در ورزشگاه آزادی کار راحتی نیست. ما ریسک نکردیم و یک امتیاز از این بازی گرفتیم. آنها در اواخر بازی حملات خطرناکی کردند که بچه های ما مقاومت خوبی از خودشان نشان دادند. برای ما با توجه به بضاعتمان یک امتیاز کافی بود.

استقلال توانایی بالایی دارد
استقلال در دقایق پایانی چیزی برای از دست دادن نداشت و به همین دلیل رو به بازی مستقیم آورد و به همین دلیل تصمیم گرفتم از بازیکنان سرزن در خط دفاعی استفاده کنم تا بتوانیم مقابل ارسال‌های استقلال به خوبی دفاع کنیم که خوشبختانه موفق بودیم.درست است استقلال مقابل ما به نتیجه تساوی رسید اما آنها توانایی بالایی دارند و می‌توانند بهتر از این باشند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد