تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ملوان انزلي با ضربه محسن يوسفي بازگشتي ديرهنگام به بازي داشت. آنها قبل از شروع تعطيلات با يک امتياز با ارزش بيرون از خانه به انزلي بازمي گردند.



ملوان که در آستانه یک شکست دیگر قرار داشت در نهایت در دقیقه90 روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید تا بازی داماد و پدرزن با تساوی یک ـ یک به اتمام برسد.

هفته هفدهم لیگ برتر، ورزشگاه: یادگار امام قم
داور: محسن ترکی، کمک ها: سجاد طوری، امیررضا آشورماهانی
گل: جلال الدین علی محمدی 57 برای صبا، محسن یوسفی 90 برای ملوان

صبا: مهرداد طهماسبی، سید احمد مهدی زاده، روزبه چشمی، هادی شکوری، غلامحسین بادامکی، محمد امین آرام طبع، جلال الدین علی محمدی، مارکو آرلیو (79 محمد حیدری)، سعید مهدی پور، حمید رضا کاظمی و مجید باقری
سرمربی: مهدی تارتار

ملوان: ایمان صادقی، احمد آهی، عزت الله پورغاز، سعید یوسف زاده، مازیار زارع، پژمان نوری، جلال رافخایی، عزیز معبودی، محسن یوسفی، رضا اعتمادی(76 صادق محرمی) و حسن جعفری
سرمربی: فیروز کریمی

شرح گل:
1-0 (صبا) بازیکنان صبا توپ را سانتر کردند که روی دفع ناقص مدافعان ملوان توپ به کلانتری رسید و با شوت سرکشی دروازه را باز کرد.
1-1(ملوان):ارسال پژمان نوری درون محوطه جریمه با ضربه سر احمد آهی روی تیرک افقی دروازه فرود امد که در برگشت یوسفی توپ را وارد دروازه کرد.

دقایق حساس:
دقیقه 13:پشت محوطه جریمه ملوان صاحب ضربه ایستگاهی شد که مازیار زارع از راه دور شوت سنگینی زد که با فاصله کمی بیرون رفت.
دقیقه 24: در یک ضد حمله علی محمدی بازیکن صبا در میانه میدان صاحب توپ شد که پا به توپ وارد محوطه جریمه ملوان شد که شوت او از کنار دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 28: پاس علی محمدی بیرون محوطه جریمه به آیوبل رسید که شوت او را ایمان صادقی دروازه بان ملوان به کرنر فرستاد.
دقیقه 45: شوت علی محمدی از بیرون محوطه جریمه با واکنش خیلی خوب صادقی مهار شد.
دقیقه 63: ارسال جلال رافخایی از جناج چپ صبا با شوت اعتمادی به سمت دروازه این تیم را سامان طهماسبی دفع کرد.
دقیقه 66: ارسال محسن یوسفی از روی ضربه ایستگاهی با دخالت مهاجمان و مدافعان دو تیم در نهایت به یک کرنر برای ملوان همراه بود.
دقیقه 70: ارسال پژمان نوری با ضربه محسن یوسفی به سمت دروازه صبا، با دخالت مدافعان این تیم از روی خط دروازه به بیرون کشیده شد تا گل تساوی به ثبت نرسد.
دقیقه 76: حرکت پا به توپ بادامکی به درون محوطه جریمه ملوان با شوت این بازیکن از زاویه بسته همراه بود که ایمان صادقی آن را دفع و تبدیل به یک کرنر برای صبایی‌ها کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد