تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 هافبک تیم فوتبال ملوان نسبت به داوری ها علیه تیمش ناراحت است.



محمد آبشک در گفت و گویی درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس می گوید: بازی ما با پرسپولیس پایاپای بود و حق ما به هیچ عنوان شکست نبود. این مسابقه هرچه جلو رفت، بیشتر به یک جنگ شبیه شد. متاسفانه داور مسابقه با سوت هایی که زد، روی اعصاب بازیکنان ما راه رفت. کمال کامیابی نیا در دو صحنه با آرنج به صورت من زد و یکبار هم گوشم را با پایش شوت کرد. او گونه مازیار زارع را شکست اما خطایی در کار نبود. این مسائل همه باعث شد تا عصبی شویم. من فکر می کنم به خاطر دربی آینده پایتخت، داور با پرسپولیسی ها مدارا می کرد.

10 هفته است داوری علیه ماست

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: متاسفانه حدود 10 هفته است داوری ها به ضرر ما است. امیدوارم مسئولان رسیدگی کنند. تیم ملوان تیم بزرگ و مردمی است. نماینده شمال کشور است و نباید اینطور ضرر کند. در هر بازی یا پنالتی هایمان را نمی گیرند، یا به ضررمان پنالتی می گیرند. خطای حریفان را نمی گیرند و ... این شرایط درست نیست.

من عامل جنجال نیستم

هافبک ملوان درباره اینکه گفته می شود از زمان حضورش در زمین، بازی به جنجال کشیده شد، تاکید می کند: من کلا 7، 8 دقیقه در زمین بودم اما واقعیت این است عامل جنجالی شدن مسابقه من نیستم. اتفاقا شرایط آرامی داشتم. حتی در صحنه ای که پرسپولیسی ها ناراحت شدند و درگیری پیش آمد، من می خواستم توپ را به احمدزاده بدهم اما او فکر کرد می خواستم به شکمش ضربه بزنم. کامیابی نیا با پایش گوش مرا شوت کرد اما داور باز هم خطایی نگرفت. در این شرایط کمی عصبی شدم.

غذا خوردن برایم مشکل شده است

آبشک درباره وضع کنونی گوش خود عنوان می کند: باور کنید بالای گوش به قدری درد می کند که غذا خوردن برایم مشکل شده است. بالای گوشم هنوز تورم دارد و با اینکه یخ گذاشتم اما به طور کامل بهبود پیدا نکردم. درباره جنجال ها باید بگویم اگر داور خطاها را می گرفت، آن اتفاقات نمی افتاد.

قطعا در لیگ می مانیم

وی درباره شانس تیمش برای بقا در لیگ می گوید: قطعا در لیگ برتر می مانیم. از نظر فنی تیم ما مشکلی ندارد. ما بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم و شوکی که باشگاه وارد کرد هم مناسب بود. جایگاه ملوان واقعا اینجای جدول نیست اما حالا که کار به اینجا رسیده، برای ماندن تلاش می کنیم و مطمئن باشید این اتفاق رخ می دهد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد