تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مربی منتخب استقلال اظهار کر که از ته قلب تیم استقلال را دوست دارد.



به گزارش "تک گل" ، پرویز مظلومی ظهر امروز در محل باشگاه استقلال حاضر شد و برنامه خود را به مسئولان این باشگاه ارائه کرد. گزینه سرمربیگری استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این خصوص اظهار داشت: امروز به باشگاه رفتم و برنامه کلی و جامع و البته محکمی را ارائه کردم. نام برنامه من آشتی با هواداران و برنده شدن در هر محیطی است که امیدوارم این برنامه مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: سال اولی که به استقلال آمدم تمرینات را با 4 نفر آغاز کردم در حالی که 14 بازیکن ما قراردادشان به پایان رسیده بود. در نهایت هم با اختلاف یک امتیازی تیم دوم شدیم ولی دو دربی را بردیم و شرایط خیلی خوبی داشتیم.

مظلومی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان استقلال گفت: اینکه مسئولان استقلال به من لطف کردند جای تشکر دارد و من می‌دانم انتظار هواداران از ما بالا است و البته کار سخت. امیدوارم هرچه سریع‌تر شرایط مهیا شود و تیم استقلال بتواند کارش را برای فصل بعد آغاز کند. در هر صورت من استقلال را از ته قلبم دوست دارم.

وی در پاسخ به این سوال که ظاهرا وزارتخانه اعلام کرده تا آخر هفته تکلیف مشخص نشود و چه زمانی سرمربی استقلال معرفی می‌شود گفت: من واقعا از این مسائل اطلاع ندارم. فقط از من خواسته بودند که برنامه بدهم که امروز این کار را کردم. ان‌شالله اگر خدا توفیق داد با قدرت برای قهرمانی و آشتی هواداران تلاش می‌کنم و مطمئن هستم وزارتخانه نیز دوست دارد هرچه سریع‌تر تکلیف سرمربیگری استقلال مشخص شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد