تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پرویز مظلومی سرمربی استقلال در نشست مطبوعاتی نحوه قضاوت داور را مورد اعتراض قرار داد.



به گزارش "تک گل"،  مظلومی که تیمش امروز از چنگ پدیده گریخت، در ابتدای حرف‌هایش گفت: تماشاگران از این بازی لذت بردند.

مشروح حرف‌های سرمربی استقلال را در ادامه بخوانید:

2تیم موقعیت های زیادی داشتند
2 تیم موقعیت های زیادی را ایجاد کردند و اگر فرصت‌های به وجود آمده استفاده می کردند. گل های بیشتری می دیدیم، پدیده در ابتدای بازی بسیار پرسرعت و پرموقعیت بود و فکر می کنم تماشاگران لذت برده باشند.

از نیمه اول راضی نیستم
گلی که مهدی خیری به ما زد شیرازه ما را از هم پاشاند. در نیمه اول بچه ‌های ما عجولانه بازی کردند و از عملکرد بچه‌هایم در این نیمه اصلا راضی نیستم اما در نیمه دوم ما تاکتیک تیم را تغییر دادیم و موفق شدیم به نتیجه مساوی برسیم. البته پدیده هم بسیار خوب بازی کرد.

زنگ خطر برای داوری به صدا درآمده است
من باید این نکته را بگویم که زنگ خطر برای داوری به صدا درآمده است. متاسفانه اشتباهات داوری علیه استقلال از بازی با راه آهن شروع شده. داور یک گل و یک پنالتی ما را اعلام نکرد اما در پایان بازی از راه آهنی‌ها عذرخواهی کرد همین مساله باعث شد فشار روی استقلال زیاد شود. در این بازی هم داور تحت تاثیر این جو یک پنالتی به نفع ما اعلام نکرد حتی 2 دقیقه بعد روی خسرو حیدری هم خطای پنالتی شد که داور آن را هم خطا تشخیص نداد. ان‌شاءالله جوی که علیه استقلال راه افتاده، از روی تیم ما برداشته شود. من الان مربی استقلال هستم و مجبور هستم که این حرف‌ها را در مورد داوری بزنم و از تیمم دفاع کنم.

شرایط ما با پدیده فرقی نداشت
شرایط ما با پدیده چندان فرقی نداشت، شما ببینید من در این بازی حنیف عمران زاده، فرشید اسماعیلی و محسن کریمی را در اختیار نداشتم. یکسری از بازیکنان ما دراختیار تیم ملی بودند. روزبه چشمی هم که در تازه از تیم امید آمده بود. در این شرایط خیلی سخت بود که بخواهیم تیم را جمع کنیم. 30، 40 درصد تیم مان را در اختیار نداشتیم. البته بازی‌های تیم ملی مهم است اما فدراسیون فوتبال باید کاری کند که کیفیت لیگ پایین نیاید. متاسفانه بازی‌ها فشرده است و بعد از آن تعطیلات طولانی مدت که با این شرایط برنامه‌ریزی برای تیم کار سختی است.

من درگیری ندیده‌ام
اینکه شما می‌گویید محمدرضا خرسندنیا در زمان تعویض مچ‌بندش را به زمین کوبید و میلاد فخرالدینی با پروپجیچ دست نداد را من ندیدم. حتما شما تیزبین هستید که این صحنه‌ها را دیده‌اید. با این حال اگر اتفاقی افتاده باشد، حتما برخورد می‌کنم.

نیمکت‌نشینی برهانی فنی بود
آرش نه مصدوم بود و نه مشکلی داشت. ما هر وقت که احساس کنیم حضور او در زمین مورد نیازمان است، این بازیکن را وارد زمین می کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد