تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 پرویز مظلومی بعد از تساوی برابر تراکتورسازی از بدشانسی های تیمش برای عدم رسیدن به سه امتیاز این بازی گفت.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، سرمربی استقلال که در تقابل مجددش در نیم فصل با امیر قلعه نویی در برابر تراکتورسازی به یک امتیاز بسنده کرد در نشست خبری حاضر شد و به تشریح شرایط فنی و حواشی آن پرداخت.

حق مان برد بود اما از بازیکنانم ممنونم
اعتقادم این است که در این سرما ما به آن چیزی که می خواستیم رسیدیم برای کسب سه امتیاز و صدرنشینی آمده بودیم. 20 دقیقه اول در اختیار تراکتورسازی بود. اما بعد از آن مسلط شدیم که گل نزدیم. نیمه دوم هم در زمین حریف بودیم که متاسفم که گل نزدیم. 2 تیم تلاش خودشان را انجام می دهند برای تراکتورسازی هم آرزوی موفقیت می کنم. از بچه های خودمان برای زحمتی که در این سرما کشیدند، ممنونم. تلاش خودشان را انجام دادند و فقط توپ هایمان تبدیل به گل نشد.

برای قهرمانی آرزوی موفقیت می کنم
قهرمانی یکی از داوران خوب ماست. بسیار خوب قضاوت کرد خسته نباشید به او می گویم و در زندگی شخصی اش برایش آرزوی موفقیت می کنم. من در مورد آن صحنه مشکوک نباید نظر بدهم و کارشناسان بهترین تصمیم را می گیرند. در محوطه جریمه یک خطای پنالتی اتفاق افتاد که امیدوارم من اشتباه کرده باشم.

تراکتور باید از نتیجه راضی باشد
من می گویم 20 دقیقه اول بازی دست تراکتور بود اما دیدید که در ادامه بازی محسن کریمی، ارش برهانی و جابر انصاری چه موقعیت هایی خراب کردند. من فکر می کنم تراکتورسازی از این نتیجه رضایت داشت. در نیمه دوم هم آنها فقط یک موقعیت داشتند. ما رحمتی را برای همچین روزهایی نگه داشته ایم که بتوانیم از او بهترین استفاده را بکنیم.

روی اشتباه ما به فرصت رسیدند
در دقیقه 64 توپی که رحمتی از درون دروازه بیرون آورد، دیدید که آن توپ روی یک اشتباه رخ داد و برنامه ریزی شده نبود. اعتقادم این است که تراکتورسازی در نیمه دوم خسته شده بود.

تنها دیداری بود که موفق به گلزنی نشدیم
بازی بعدی در جام حذفی با این برنامه به تبریز نمی آییم. این تنها بازی است که تیم من در این هفته ها گل نزده است. هر دو تیم موقعیت داشتند اما موقعیت های بهتر بود اما یک امتیاز نه به درد ما خورد و نه به درد تراکتورسازی.  ما یک بازی دیگر تا بازی با تراکتورسازی داریم آن بازی را انجام می دهیم و بعد برای بازی تراکتورسازی برنامه ریزی انجام می دهیم.

قلعه نویی در تراکتورسازی به زمان نیاز دارد
یک مربی وقتی به یک تیم می آید زمان می خواهد که اهدافش را پیاده کند. دیروز هم گفتم که آقای قلعه نویی در این چند روز می توانست روی مسائل روحی روانی کار کند. ایشان مربی بزرگی است و زمان می خواهد البته تراکتورسازی در زمان تونی اولیویرا هم تک ضرب بازی می کرد.

رحمتی – قلعه نویی اختلاف دارند اما دشمن نیستند
از همه خواسته بودیم که پیش آقای قلعه نویی بروند و احترامش را نگه دارند اما اختلاف قلعه نویی و رحمتی شخصی است و نباید در این مورد صحبت کنم. به هر حال در فوتبال اختلاف وجود دارد و این معنای دشمنی بین این دو نفر نیست.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد