تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ، پرویز مظلومی پس از دیدار برابر سپاهان در کنفرانس خبری گفت:



"فکر می کنم امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، تیم سپاهان هم خوب بود و موقعیت های زیادی داشت و توپ را در اختیار داشت ولی ما با دفاع خوب مانع از ایجاد موقعیت خوب توسط آنها شدیم."

مغرور شدن بازیکنان
ابتدا باید به بازیکنان خسته نباشید بگویم، چرا که فوتبالی حساب شده و کاملا منطقی را به نمایش گذاشتند ولی مطمئن باشید نمی گذاریم بازیکنان بعد از این برد غرور کاذب پیدا کنند، البته فاصله زمانی تا بازی دربی برای ما کم هست ولی در این فاصله هم از لحاظ روانی و هم از نظر بدنی سعی می کنیم روی بازیکنان کار کنیم.

بازی درگیرانه  مقابل سپاهان
من قبل از بازی هم به بازیکنان گفتم، سپاهان رقیب ماست و باید با تمام وجود به میدان برویم و درگیرانه بازی کنیم وگرنه هم این بازی را از دست می دهیم، هم دربی را و خدا را شکر بچه ها با تمام وجود بازی کردند که به آنها تبریک می گویم.

مشکل کنونی تیم سپاهان
تیم آقای فرکی تیم پرمهره و خیلی خوبی است و مطمئن باشید از وضعیت کنونی خارج می شود و با گذشت زمان و حمایت هواداران، سپاهان باز هم پر قدرت ظاهر خواهد شد.

بزرگترین مشکل در بازی با پرسپولیس
مشکل خاصی نداریم و امروز هم می توانستیم به خسرو بازی دهیم ولی ریسک نکردیم تا این بازیکن را مصدوم نکنیم و قطعا روز جمعه با تمام قوا به میدان خواهیم رفت.

بازی دادن به بازیکنان جوان
ما به بازیکنان جوان خود اعتقاد داریم، در این فصل انصاری مهره ثابت ما بوده و به محسن کریمی و بهنام برزای هم بارها میدان داده ایم؛ ضمن اینکه فرشید اسماعیلی هم مصدوم بود و بعد از برطرف شدن مصدومیتش ما به او از ابتدا بازی دادیم.

کرار و حاشیه هایش
جاسم کرار حاشیه خاصی ندارد و در تمرینات ما حضور دارد، او هنوز به آمادگی کامل نرسیده و با صلاحدید ما قطعا از او در آینده استفاده خواهیم کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد