تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی استقلال پیش از شروع تمرین امروز بازیکنانش را جمع کرد و برای آنها دقایقی صحبت کرد، صحبت‌هایی که بیشتر جنبه انتقادی از عملکرد بازیکنان این تیم در بازی با پرسپولیس داشت.




به گزارش "تک گل"، مظلومی صحبت‌هایش را اینطور شروع کرد: در طول هفته تمرین کردیم، تلاش کردیم تا ارنج خوبی به بازی بفرستیم اما یک عده از شما فقط در زمین راه می‌رفتند. خودتان هم می‌دانید چه کسانی را می‌گویم.

او ادامه داد: متاسفانه یک عده از شما به استادیوم آزادی آمده بودید که صدهزار تماشاگر ببینید و اصلا به فکر بردن نبودید.

اما مظلومی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد شانس قهرمانی استقلال به بازیکنان تیمش توضیحاتی داد: قهرمانی در مشت ما بود اما حالا کار را به دست حریف سپرده‌ایم. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم پرسپولیس، استقلال‌خوزستان یا تیم‌های دیگر نبرند تا ما بتوانیم صدرجدول را پس بگیریم که این اتفاق خوبی نیست و ما خودمان قهرمانی را به حریفانمان واگذار کردیم.

مظلومی در بخش پایانی حرف‌هایش هم گفت: به خودتان بیایید و زودتر از این شرایط خارج شوید. باید دوباره به رقابت‌های لیگ‌برتر برگردید و دیگر هیچ توجیهی پذیرفته نیست. تمام تلاشتان این باشد که فولاد را شکست دهیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد