تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مظلومی سرمربی جدید آبی پوشان بعد از تمرین به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.



به گزارش "تک گل"، پرویز مظلومی درباره انتخاب دستیاران و کادرش اینطور توضیح داد که: کادر من همه از پیشکسوت های خود باشگاه هستند که جوان هستند و آینده دار. سیروس دین محمدی یکی از مربی های سازنده است که می تواند خیلی کمک کند، نوازی را آورده ایم برای کار آنالیز که یکی از پیشکسوت های باشگاه است، مربی بدنسازمان هم یکی از خوب های این حوزه است.

مظلومی درباره فرهاد مجیدی هم گفت: فرهاد مجیدی مشاور من است و کنار تیم است، صددرصد کنار من خواهد بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنان فصل پیش کدامیک در جمع استقلالی ها باقی خواهند ماند، اینطور جواب داد که: بازیکنان می آیند سر تمرین و تعهدشان را انجام می دهند تا تصمیم مان را درباره شان بگیریم. با هیچ کس رو در بایستی نداریم، کسی که بتواند مشکلات ما را حل کند، کنار ما خواهد بود. الان بازیکنانی که حضور دارند بهشان گفته ایم که از نظر من ذخیره هستید مگر اینکه ثابت کنید شایستگی حضور در بین یازده نفر اصلی را دارید. من با چنین دیدی بازیکن جذب کرده ام.

این مربی درباره سیاست باشگاه استقلال در نقل و انتقالات هم چنین توضیح داد: به دنبال این هستیم کنار بازیکنان فعلی، بازیکنان جوان جذب کنیم. هدفمان این است که بازیکنان زیر 23 سال امید را برای آینده باشگاه جذب کنیم. زمان خیلی کم است، دوست داریم نظر هواداران را جلب کنیم. آنها نظراتی دارند اما در بازار نقل و انتقالات نیستند تا ببینند چه خبر است.

مظلومی در پاسخ به سوالی درباره آینده امیرحسین صادقی و رضا عنایتی هم گفت: خواهش می کنم که اسم نیاورید، اینها بازیکنان عزیزمان هستند، نه گفتیم بیایند نگفتیم بروند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد