تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 معاون ورزشی باشگاه استقلال ضمن تشریح قرارداد جدید کرار با باشگاه استقلال گفت:



قرارداد کرار را به گونه‌ای تنظیم کرده‌ایم که ابتدا بخشی از مبلغ قرارداد او پرداخت می‌شود.

به گزارش "تک گل" ، علی نظری جویباری در جمع خبرنگاران حاضر در باشگاه استقلال گفت: جلسه خوبی با مدیر برنامه‌های کرار جاسم داشتیم و در مورد چگونگی همکاری با این بازیکن صحبت کردیم و خوشبختانه در این جلسه از همه نظر از جمله مبلغ قرارداد به توافق رسیدیم. قرار است کرار سه‌شنبه به ایران بیاید و پس از دریافت قسط اول قراردادش در تمرینات شرکت کند.

وی ادامه داد: بر اساس توافقی که صورت گرفته ما باید قسط اول کرار را به او بدهیم تا در تمرینات حضور یابد در غیر این صورت در تمرینات شرکت نمی‌کند. من این را به شما گفتم تا اگر خدایی ناکرده قسط اول کرار پرداخت نشد و در تمرینات شرکت نکرد باز سوال نپرسید که چرا به تمرینات ما نیامده است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال ضمن تشریح قرارداد جدید کرار با باشگاه استقلال گفت: قرارداد کرار را به گونه‌ای تنظیم کرده‌ایم که ابتدا بخشی از مبلغ قرارداد او داده و باقیمانده قرارداد او پس از هر بازی به صورت مجزا به او پرداخت می‌شود. 10 درصد از قرارداد کرار را نگه می‌داریم و در پایان مدت قراردادش با باشگاه استقلال به او پرداخت خواهیم کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد