تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مدیرعامل سابق تراکتور (جعفری) اظهار کرد: تمام تیم های داخل لیگ ایران رفتار کرار را می شناسند و می دانند اگر او را عصبانی کنند ، او با کارت قرمر داور روبرو می شود.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، جعفری که در دوره ای از حضور کرار جاسم در تیم تراکتورسازی تبریز به عنوان مدیرعامل این تیم فعالیت می‌ کرد راجع به این بازیکن گفت: کرار جاسم اخلاقش در فوتبال ایران کاملا شناخته شده است و تمام تیمهای لیگ‌برتری این موضوع را فهمیده اند که با عصبانی کردن وی می‌ توانند او را حتی از زمین بازی نیز خارج کنند. او بازیکنی بسیار موثر و باهوش فوتبالی بالاست اما بزرگترین ایرادش عصبانی شدن و زود از کوره در رفتن و احساساتی شدن است که متاسفانه هم خودش و هم تیمش بسیار متضرر می‌ شوند.

او در مورد زمانی که کرار در تبریز حضور داشت اضافه کرد: ایشان در تبریز جاافتاده بود، یکی از موثرترین و بهترین بازیکنان تراکتور شده بود که از ستون های اصلی تیم محسوب می‌ شد اما بعد از مدتی، دیگر حاشیه هایش هم مدیریت باشگاه را اذیت می‌ کرد و هم سرمربی تیم را که معروفترینش همان برخورد وی با داور بود که باعث اخراج او تهییج تماشاگران شده بود که متاسفانه همین مساله باعث شد آسیب زیادی به استادیوم یادگار امام وارد شود و وی نیز چند جلسه محروم شود، هرچند که تبریزی ها بسیار وی را دوست داشتند و طی حرکتی سمبلیک از کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال خواستار بخشش او شدند. او از آن دسته از بازیکنانی است که هم مدیریت و هم سرمربی تیم تلاش زیادی می‌ کنند تا حاشیه های او، تیم را از راه اصلی خود دور نکند. یادم هست که آقای کمالوند بسیار تلاش می‌ کرد تا او را حاشیه سازی در بازی ها دور کند.

جعفری در پایان گفت: با بازیکنان اینچنینی باید قراردادهای حرفه ای بسته شود چرا که با حاشیه های خود ممکن است تیم را از گرفتن امتیازات لازم دور کند، یادم هست زمانی که من آمدم به تراکتورسازی، چند هفته از لیگ گذشته بود و وی قرارداد خود را بسته بود اما برای فصل بعدش، ما قرارداد کاملا حرفه ای تنظیم کردیم تا او نتواند به راحتی با حاشیه هایش تیم را از کسب امتیاز دور کند. حتی یادم می‌ آید که آقای قلعه‌نویی نسبت به آوردن مجدد ایشان به تبریز اظهار تمایل کرده بود اما بنده با ایشان صحبت کردم و آقای قلعه‌نویی نویی نیز دلایل بنده را پذیرفت و از خیر گرفتن این بازیکن گذشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد