تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مدیرعامل آبی پوشان از بابت حرفهایی که درباره کرار زده میشود ناراحت است!



مدیرعامل استقلال در این باره می‌ گوید: متاسفانه رسانه ها آسمان را به ریسمان می‌ بافند. کرار با نظر شخص امیر قلعه‌نویی و بهرام افشارزاده ایران را ترک کرده است و امیدوارم این مساله را درک کنید. مگر کرار می‌ تواند بدون اجازه ما ایران را ترک کند؟ چنین چیزی امکان ندارد. از رسانه ها می‌ خواهم که تو را به خدا اجازه بدهید ما کارمان را انجام بدهیم.

اما بحث دیگر کرار، بحث بازی کردنش در بازی با گسترش فولاد بود. او که از سوی کمیته انضباطی 2 جلسه از همراهی تیمش محروم شده بود، به یکباره شب قبل از بازی با گسترش فولاد محرومیتش به حالت تعلیق درآمد تا صدای بعضی از تیم های لیگ‌برتری در بیاید. افشارزاده در واکنش به این صحبت ها گفت: من نمی‌ دانم چرا هر اتفاقی که می‌ افتد در فوتبال ایران برای آن حاشیه درست می‌ شود. من می‌ گویم همه باید به صداقت کمیته انضباطی ایمان داشته باشیم ضمن اینکه برای کرار اتفاقی نیفتاده و قرار است کمیته انضباطی حکم جدیدش را صادر کند. من مطمئن هستم که کمیته انضباطی بهترین تصمیم را برای فوتبال می‌ گیرد.

او در مورد اینکه بعضی باشگاه ها ادعا کرده اند فدراسیون فوتبال تبعیض قائل می‌ شود هم گفت: من که می‌ گویم عده ای فقط می‌ خواهند عملکرد باشگاه ها و فدراسیون فوتبال را زیر سوال ببرند و برای آن هیچ دلیل دیگری هم ندارند. من هم ترجیح می‌ دهم به این صحبت ها جواب ندهم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد