تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل"، سرمربی استقلال روزی خوشایند را در ورزشگاه آزادی پشت سر گذاشت.

او که روی نیمکت جنوبی شاهد نمایش فوق العاده بازیکنان تیمش مقابل ملوان بود، بعد از تیکی تاکای چند دقیقه ای در لحظات پایانی بازی دیگر سرخوشی تمام صورت او را در بر گرفت. این یک اعلام حضور برای حمله به قهرمانی لیگ‌برتر بود؛ کاری که استقلال در دو سال گذشته موفق به انجام آن نشده است. اگرچه تازه دو هفته از لیگ می‌ گذرد، اما دستاورد مظلومی ساکت کردن مخالفانش بوده است. منتقدین که هرگز فکر نمی‌ کردند از استقلال چنین نمایش رو به جلویی تماشا کنند.

مظلومی که با لبخند و بدون حاشیه نشست مطبوعاتی خود را پشت سر گذاشت، در پایان بازی در میان حرف های پر از انرژی خبرنگاران به سمت اتوبوس تیم رفت جایی که شاگردانش در استقلال 94 با خوشحالی طبیعی بعد از یک برد قاطع در انتظارش بودند. مظلومی که روی تارتان آرام قدم برمی داشت، حرف های جالبی را با خبرنگار ما مطرح کرد؛ حرف هایی از جنس رویایی برای سالی که در پیش است.

او می‌ گفت: امروز استادیوم را دیدید؟ فکر کنم خیلی بهتر از گذشته شده بود و تماشاگران بیشتری به استادیوم آمده بودند. آرزویم این است که استادیوم آزادی را با بازی های خوبی که انجام می‌ دهیم پر ببینم.

اما دغدغه دیگر هواداران استقلال سن این تیم است که در صورت رسیدن بازیکنان مصدوم و محروم این تیم کمی بالا می‌ رود. استقلال در دو بازی اول خود با ترکیبی جوان به مصاف حریفان رفت که عملکرد خوب آنها دلگرمی بزرگی را در بین طرفداران ایجاد کرده است. مظلومی در این باره هم گفت: جای نگرانی وجود ندارد، تیم من ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است. روزبه چشمی را دیدید؟ او فقط 22 سال سن دارد و محسن کریمی را هم بازی دادم که یک جوان با کیفیت است. حق بدهید که نمی‌ توانم تمام تیم را به یکباره جوان کنم ولی مطمئن باشید تیم من جوان خواهد ماند.

اما بزرگترین ماموریت مظلومی این است که تیمش را در شرایط خوب نگه دارد. شاید منتقدین مظلومی منتظر باشند تا بازی های سخت استقلال فرا برسد تا ببینند آیا این تیم افت خواهد کرد یا نه؟ سرمربی استقلال در این باره توضیح می‌ دهد: ما داریم تلاش می‌ کنیم که شرایط تیم را مطلوب نگه داریم. انشاالله هواداران می‌ آیند ذوب‌آهن را شکست می‌ دهیم و به روند پیروزی هایمان ادامه می‌دهیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد