تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مصاحبه مظلومی بعد از برد مقابل استقلال اهواز

به گزارش "تک گل"، سرمربی استقلال در ابتدای این نشست خبری گفت: بازی مثل هوا گرم بود. هر دو تیم بازی خوبی نمایش گذاشتند و به استقلال اهواز نیز تبریک می گویم که جانانه و پایاپای جنگیدند.



وی ادامه داد: در نیمه اول قصد داشتیم حریف را بسنجیم و در نیمه دوم با برنامه تاکتیکی و تعویض هایی که داشتیم به گل رسیدیم و موقعیت های خوبی نیز از دست دادیم. برعکس کسانی که می گویند استقلال مشکل دارند دیدید که تیمم به خوبی دوید. در نیمه دوم کنترل بازی کاملا دست ما بود و من جا دارد به تیم خودم بابت بازی خوبی انجام دادند تبریک و خسته نباشید بگویم.

مظلومی درباره داوری این بازی گفت: من درباره داوری دیدار حرفی نمی زنم. من مربی هستم و کارم را می کنم و البته داور هم همینطور. ما در بازی های قبلی هم صدماتی خوردیم اما من حرفی نزدم و نخواهم زد.
سرمربی استقلال درباره حریف اهوازی خود گفت: استقلال یکی از تیم های قدیمی و البته پرطرفدار است. این تیم نیاز به تقویت دارد که بهتر عمل کند و نباید فقط به گرمای هوا اکتفا کند.
مظلومی درباره تیم خود نیز اینطور توضیح داد:ما موقعیت های خوبی داشتیم و فرصت های زیادی را از دست دادیم. در نیمه اول بازیکنان جوانی را به کار بردم تا با دوندگی خود مدافعان را به دردسر بیندازد و در نیمه دوم هم بازیکنان باتجربه و البته جوانی مثل کریمی را به کار بردیم و بازی را به نفع خودمان کردیم. مطمئنا برای این بازی برنامه ویژه ای داشتیم.

سرمربی استقلال درباره کیفیت لیگ و البته تعطیلات آن در هفته آینده نیز گفت: کیفیت لیگ در حال حاضر خوب است و به طور مثال می بینید که استقلال خوزستان 9 امتیاز کسب کرده و همه تیم ها در حال حاضر کیفیت خوبی دارند. این تعطیلات در حال حاضر به نفع تمام تیم ها است و تیم ها می توانند شرایط خود را بهبود بخشند.

مظلومی درباره شانس قهرمانی تیمش در این فصل گفت: استقلال و پرسپولیس در هر شرایطی از آنها انتظار قهرمانی می رود. تیم های خوب دیگری نیز در تلاش هستند و البته ما نیز ابتدا به دنبال این هستیم که سهمیه را کسب کنیم و در ادامه نیز به قهرمانی نیم نگاهی داریم.

سرمربی استقلال در بخشی از صحبت هایش درباره اینکه چرا از شریفات و میداوودی به عنوان شاگردان قدیمی اش جذب استقلال نشده اند گفت: ما شریفات را می خواستیم ولی چون در اهواز درس می خواند نتوانستیم انتقالی او را بگیریم و او شاگرد من است و به کار او اعتقاد دارم. میلاد میداوودی هم چنین شرایطی داشت و به دلیل قرارداد با سایپا نتوانستیم او را به تیم اضافه کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد