تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

احتمال محرومیت دوباره برای سوشا مکانی وجود دارد.



به گزارش "تک گل"، امروز کمیته انضباطی با ارائه نامه ای با توجه به گزارش دیدار تیم های پرسپولیس و ملوان انزلی که در تاریخ 29 شهریور در چارچوب مسابقات جام حذفی برگزار شد، سوشا مکانی دروازه بان تیم پرسپولیس علیرغم دارا بودن سوابق قبلی و بدون توجه به اینکه بازی بصورت مستقیم در حال پخش است، مرتکب تخلفاتی شد که براساس گزارش ها موجب تحریک تماشاگران شده است. بر همین اساس از وی دعوت می شود تا روز دوشنبه ضمن حضور در کمیته انضباطی توضیحات خود را ارائه کند.

مکانی که در ابتدای فصل نیز به دلیل درگیری در بازی استقلال و پرسپولیس 3 مسابقه را از دست داده بود با توجه به رفتار عجیبش در بازی مقابل ملوان هواداران پرسپولیس را نگران کرده است اما بخش مهم دیگر بیانیه کمیته انضباطی به برانکو ایوانکوویچ برمی گردد که در مصاحبه ای اعلام کرده بود، به نظرش ادامه قضاوت های بد علیه پرسپولیس عادی نیست و داستانی پشتش دارد. کمیته انضباطی از این جمله ی سرمربی پرسپولیس نگذشته و اعلام کرده برانکو باید ادله خود را درباره این اتهام ارائه کند. آنها یک هفته به برانکو فرصت داده اند تا مدعای خود را از طریق ارائه مدرک اثبات کند. چیزی که همه می‌ دانند غیرممکن است و برانکو مثل همه معترضین داور مدرکی برای اثبات اتهام خود ندارد.

حالا باید منتظر ماند و واکنش بعدی کمیته انضباطی را مشاهده کرد. آیا برانکو نیز مثل مکانی در خطر محرومیت است؟

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد