تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشکر از هواداران می گوید که در این بازی بدشانس بودند.



به گزارش "تک گل"، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد:

 

ارزیابی از بازی؟


یک دربی دیگر را پشت سر گذاشتیم و باید از هواداران تشکر کرد که با بیشترین تعداد ممکن در ورزشگاه حاضر شدند و در طول بازی از ما حمایت کردند. بازیکنان به وظایف خود عمل کردند و همانگونه که قبلا گفتم، دربی حال و هوای خاص خود را دارد و امروز استقلال هم نشان داد تیم بسیار خوبی است. باید به بازیکنان تبریک بگویم که با خواست و اراده و تمرکز بازی کردند. متاسفانه بازی را نبردیم اما همین بازی این خوش بینی را به ما می دهد که به هدف نهایی نزدیک تر می شویم. بازی در ساعت 17 با این دمای هوا بسیار سخت بود. به ویژه که ما دنبال فوتبال پرفشار بودیم. راه خود را ادامه می دهیم و برای بازی با سپاهان آماده می شویم.


طارمی ناآماده در ترکیب؟


طارمی قبل از شروع فصل به تیم ما اضافه شد و در تمرینات آماده سازی حضور نداشت به همین دلیل در سه بازی اول با تعویض به بازی آمد اما در بازی صبا فیکس شد و بعد از آن در تیم ملی بود. مشخصا طارمی آماده نیست ولی او آقای گل فصل گذشته و بسیار خطرناک است. انتظار دارم که او به زودی به فرم خوب خود بازگردد.
ما بازیکنانی مانند امیری را داریم که می تواند جانشین طارمی باشد اما او مصدوم است. درباره مصدومیت امیری دنبال توجیه نیستم و ما در حال رفع نقایص هستیم. امیدوارم مشکل طارمی نیز در تیم ملی حل بشود. علیپور نیز هنوز جوان است و نیاز به آرامش و تمرین بیشتر دارد زیرا او بازی به بازی بهتر می شود.

 

پرسپولیس متفاوت از گذشته؟


همانطور که خودتان گفتید ما امروز شانس های زیادی داشتیم. شاید هم شما انتظار دارید در برابر استقلال 15 موقعیت گل داشته باشیم. من روز گذشته نیز در مورد کیفیت تیم خوب استقلال حرف زدم و حالا می گویم که آنها دروازه بانی را دارند که در کنار بیرانوند، بهترین دروازه بان ایران هستند و بازیکنان خوب دیگری مانند غفوری و ابراهیمی و باقری را در تیم خود دارند. اینکه در جدول،جایگاه خوبی ندارند دلیل بر بد بودن آنها نمی شود و باید بدانیم که تیم ها بعد از یک ماه تعطیلات برای بازگشت به فرم اولیه نیاز به زمان دارند. دفاع ما بسیار مطمئن عمل کرد و به هر حال بخش عمده بازی را ما تحت کنترل داشتیم. این بازی ما را به آینده خوش بین کرد.

 

افت پرسپولیس بعد از تعطیلات؟


تا اندازه ای با نظر شما موافق هستم. طبیعی است که تعطیلات طولانی بر روی تیم تأثیر می گذارد و هیچ مربی و تیمی نمی تواند با این فاصله فرم خوب خودش را حفظ بکند. به ویژه زمانی که 6 بازیکن شما کم باشد. برنامه آماده سازی تیم ملی و تیم ما متفاوت است و به همین دلیل است که می گویم از تیمم بسیار راضی هستم. بخش اعظم بازی را ما کنترل کردیم و برتری خود را به حریفمان دیکته کردیم. طبیعی است که بخشی از نیمه دوم را استقلال کنترل کرد و در ادامه نیز ما تیم برتر میدان بودیم اما هنوز فضای کافی برای استفاده از پتانسیل بازیکنان داریم و موقعیت های خوبی برای گل خلق کردیم. این دربی است و طبیعی است که استقلال نیز کیفیت خوبی دارد.


موقعیت گل استقلال و داوری؟


من در این مورد معمولا صحبت نمی کنم. ما فرصت های خوبی برای گل داشتیم و استقلال نیز فرصت های زیادی برای گل داشت. مانند آن صحنه ای که بیرانوند توپ را گرفت که البته آن صحنه اشتباه خود ما بود. باز هم تکرار می کنم که استقلال نیز ملی پوشان خوبی دارد. باید به داور مسابقه و افتخار سوت زدن فینال المپیک تبریک بگویم. نمی دانم آیا می توانید درک کنید که چه افتخار بزرگی نصیب یک داور ایرانی شده است؟ یک یا دو خطا اگر اشتباه شده باشد اصلا مهم نیست و من به هر سه داور تبریک می گویم. در یک صحنه نیز روی طارمی خطا شد که من نمی دانم داخل بود یا بیرون و اگر داخل هم باشد باز هم نباید صحبتی کرد.

 

بیرانوند بهترین بازیکن زمین بود؟


عادت به حرف زدن در مورد بازیکنان ندارم. بیرانوند روز بسیار خوبی داشت و یک ضربه خوب از کاوه رضایی گرفت اما خوب این امری عادی است که او این توپ را دفع کرده باشد و بعد از آن هم او تنها اشتباه خود را جبران کرد. از او انتظار داشتم در سانتر استقلال جزئی از تیم باشد و به موقع خروج کرد. ناعادلانه است اگر بخواهیم از بیرانوند تعریف کنیم و دیگر بازیکنان را نادیده در نظر بگیریم.

 

مهار سمت راست استقلال؟


حیدری و غفوری را دو بازیکن ما به خوبی مهار کردند. ربیع خواه به خوبی در حملات اضافه شد و فرشاد احمدزاده نیز موقعیت های بسیار خوبی داشت. من از بازی هر دو این بازیکنان راضی هستم.

 

استقلال با انگیزه تر بود؟


موافق نیستم زیرا استقلال تیم بزرگی است و تیم آن ها بسیار بهتر از پارسال است. دو بازیکن مانند مجیدی و کریمی که سال گذشته در ترکیب بودند اکنون نیمکت نشین هستند. با یک تیمی دیدار داشتیم که برای قهرمانی بسته شده است و بازیکنی مانند رحمانی ذخیره آنها است. بعد از یک استارت خیلی خوب در لیگ با یک فاصله مواجه شدیم که باید با سه تیم تراکتور و استقلال و سپاهان بازی کنیم که حریف های سختی هستند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد