تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربی پرسپولیسی ها در رابطه با شکست تیمش می گوید: ما هم فرصت و هم تمرکز کافی را برای باز کردن دروازه حریف داشتیم اما فوتبال همین است و گاهی اوقات نتیجه نمی گیرید.



به گزارش "تک گل takgoal.com"، برانکو ایوانکوویچ در نشست مطبوعاتی پایان دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حضور خبرنگاران در رابطه با این دیدار گفت: امروز روز پرسپولیس نبود، ما به اندازه کافی هم شانس و هم تمرکز برای به ثمر رساندن گل داشتیم اما فوتبال همین است و در نهایت به این شکل نتیجه به دست می آید. تیم آبادان یک بار به سمت دروازه ما آمد و آن هم یک گل برایشان در بر داشت.

 


او ادامه داد: من نمی دانم چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است و وظیفه من نیست که در این باره صحبت کنم و حکم دهم اما فوتبال به خاطر هواداران برگزار می شود و ما در این بازی بدون هوادار بازی کردیم و طرفداران تیم پرسپولیس نتوانستند در ورزشگاه حضور پیدا کنند. نمی دانم در لحظه آخر چه شد که تصمیم به حضور هواداران آبادانی گرفته شد.

 


برانکو در پایان گفت: من فقط به تیم خودمان نگاه می کنم و راجع به تیم نفت آبادان نظری ندارم، طبیعی است که روی کیفیت نفت آبادان شناخت داشتیم و بازی رفت هم دیدار سختی بود مخصوصا در نیم فصل اول آنها نتیجه خوبی به دست آوردند، استقلال تهران را شکست دادند و برابر تراکتور تساوی کسب کردند و نباید صنعت نفت را دست کم گرفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد