تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

برانکو پس از پیروزی یک بر صفر مقابل صبا در نشست خبری گفت:



    قبل از هرچیزی تشکر می‌کنم از هواداران که حمایت زیادی از تیم داشتند. 96 دقیقه به گرمی ما را تشویق کردند و در همین شرایط سخت بازی ما را حمایت کردند تا برنده شویم. همین طور تبریک می‌گویم به بازیکنانم که نیمه اول عالی کار کردند.

وی ادامه داد:

    یک فوتبال تماشاگرپسند که همه را شاد می‌کند ارایه کردم. نیمه اول توانستیم برد را تضمین کنیم. وقتی این همه شانس گل از دست می‌دهیم عصبانیت دست می‌دهد ولی بازهم به بازیکنانم تبریک می‌گویم که تمرکزشان را حفظ کردند و جنگیدند. حریف ما شانسی برای گلزنی نداشت. مهم این است که تعطیلات را با 10 امتیاز شروع می‌کنیم و بعد از آن سه بازی سخت داریم. در این مدت بازیکنان ریکاوری می‌شوند و برای بازی‌های بعد آماده می‌شوند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چندین موقعیت گلزنی را تیم شما از دست داده و چه برنامه‌ای برای از دست نرفتن موقعیت ها دارید و طارمی چند موقعیت گل را از دست داد، گفت:

    طارمی در آمادگی صدرصد نیست  و در هرچه به پایان بازی نزدیک می‌شد انرژی او کم می‌شد و تمرکزش هم کم می شد. آمادگی بدنی یک پروسه است و یک شبه حاصل نمی‌شود. نمی‌دانم به اردوی تیم ملی می رود یا نه اگر برود مشکل نا آمادگی اش حل می‌شود. باید بدانید که روش بازی ما به این شکل است که انرژی زیادی خرج می‌کنند و به همین دلیل انرژی آنها افت می‌کند.

برانکو در مورد اخراج دستیارانش در دو هفته اخیر گفت:

    آیا کمک‌هایم بدرفتاری کردند یا حرف ناشایستی زده اند؟ من نمی‌خواهم نظر بدهم. زیرا اگر آنچه در ذهنم هست را بگویم شش ماه محروم می‌شوم.

سرمربی پرسپولیس در مورد ضعف خط حمله پرسپولیس گفت:

    همه چیز از دفاع شروع می‌شود و از 13 بازیکن خط دفاعی ما فقط انصاری حفظ شده و همه جدید هستند. باید به ماهینی و حسینی تبریک بگویم که انرژی زیادی گذاشته اند تا هماهنگ شوند. تاثیر خوب و مثبت ایجاد می شود. باید موقعیت خلق کنیم اگر آرامش و اطمینان در بین بازیکنان برقرار شود همه چیز درست خواهد شد.

برانکو در پایان نشست تعطیلات خوبی را برای خبرنگاران ارزو کرد و به زبان فارسی به آنها خسته نباشید گفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد