تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سردار آزمون که يکي از گل هاي تيم ملي مقابل اشتوريل را به ثمر رساند از اين اتفاق خوشحال است.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"  این مهاجم 19ساله در گفتگوی اختصاصی می گوید:

 

«بازی خیلی خوبی بود. محک مناسبی هم بود برای تیم ملی تا کادر فنی، بازیکنان را آزمایش کنند و آمادگی شان را بسنجند. تیم حریف هم بازیکنان آماده و نامداری در اختیار داشت. این تیم در یوفا کاپ حضور دارد ، مطمئنا تیمی که در آن سطح از مسابقات بازی می کند تنیم سطح بالایی است اما خوشبختانه بازیکنان تیم ملی توانستند خواسته های کی روش را در زمین پیاده کنند و در نهایت هم موفق شدیم این تیم پرتغالی را شکست بدهیم.

سردار در مورد گلی که به ثمر رساند می گوید:« خیلی خوشحالم که برای تیم ملی گل زدم. البته مهم گل زدن من نبود، مهم موفقیت تیم بود. امیدوارم بتوانم همین روند را طی کنم و جواب اعتماد کی روش را بدهم.

اما پاس گل را چه کسی به سردار داد؟ او می گوید:« علیرضا جهانبخش پاس گل مرا داد. ما دو تا 5،6 سال است که کنار هم بازی می کنیم و چشم بسته همدیگر را پیدا می کنیم. برای علی هم خوشحالم که یک گل زد و یک پاس گل داد. امیدوارم او هم بتواند به این روند رو به رشدش ادامه بدهد.

از سردار پرسیدیم آیا فکر می کردی گل بزنی؟ پاسخ او مثبت بود:« حدس می زدم به این تیم پرتغالی گل بزنم. فقط به این خاطر که وظیفه یک مهاجم گل زدن است و من هم وقتی به زمین رفتم تلاش کردم تا برای تیم ملی مثبت باشم و جواب اعتماد کی روش را بدهم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد