تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سردار آزمون که از باشگاههای خارجی اروپایی از جمله لیگ برتر انگلیس پیشنهاد دارد، فعلا ترجیح میدهد به این تیمها پاسخ ندهد.



به گزارش "تک گل"، سردار در روبین‌کازان، هر چند در تمام بازی‌ها به میدان می‌رود اما آنطور که خودش می‌خواهد راحت نیست. بعضا سرمربی تیم به او ایراد گرفته و برخی اوقات هم سردار در جوابش صحبت‌هایی انجام داده است. رابطه طرفین اما حسنه است. تا جایی که وقتی سردار در جام ملت‌های آسیا درخشید و آن گل‌های زیبا را به ثمر رساند، سرمربی روبین‌کازان مخالفت خود را با جدایی آزمون نشان داد. او تاکید کرد که مهاجم جوان تیمش را از دست نخواهد داد اما سردار علاقه‌مند بود تا به تیمی برود که مربی اعتقاد ویژه‌ای به توانایی‌هایش داشت.

به همین دلیل هم بود که پس از بازگشت ایران از جام ملت‌ها، مدیر برنامه‌های سردار سعی کرد تا رضایت روبین‌کازان را برای جدایی آزمون جلب کند. مسوولان روبین‌کازان و در راس آنها رییس جمهوری تاتارستان علاقه ویژه‌ای به ادامه حضور سردار در این تیم روسی داشتند اما به نظر می‌رسد مدیر برنامه‌های آزمون توانسته نظر مثبت روبین‌کازان را برای انتقال قرضی و شش ماهه سردار به تیمی دیگر در لیگ روسیه جلب کند.

این تیم روستوف نام دارد. تیمی که سرمربی‌اش یک نام آشنا است. قربان بردیف، همان مربی ترکمنی که سردار را کشف کرد و زمینه انتقال او به روبین‌کازان را فراهم کرد. بردیف که حدود 10 سال سرمربی روبین‌کازان بود، حالا چند ماهی است که به روستوف رفته تا این تیم را از خطر سقوط نجات بدهد. یکی از برنامه‌های بردیف برای بقا در لیگ روسیه جذب مهاجمی به نام سردار آزمون است.

بردیف اعتقاد ویژه‌ای به بازی سردار دارد و البته آزمون هم متقابلا دوست دارد تا به روستوف و بردیف برای بقا در لیگ روسیه کمک کند. به همین دلیل هم هست که آزمون تلاش کرد تا بتواند رضایت روبین‌کازان را برای انتقالی قرضی جلب کند که گویا در این زمینه به موفقیت‌هایی دست یافته است.

روستوف تیمی است با قدمت 85 ساله. این تیم فصل قبل را با عنوان هفتمی لیگ روسیه و البته قهرمانی جام حذفی به پایان رسانده است. حالا اما اوضاع روستوف کمی بحرانی است. این تیم از 17 بازی تنها 11 امتیاز کسب کرده و در رتبه شانزدهم جدول لیگ روسیه قرار دارد. به همین دلیل هم هست که مسوولان این باشگاه دست به دامن بردیف شده‌اند تا از تجربیات این مربی ترکمن برای بقا در لیگ روسیه استفاده کنند.

البته مسوولان روبین‌کازان که تیم‌شان به دلیل تعطیلی موقت لیگ روسیه هم‌اکنون در ترکیه اردویی را برپا کرده است، خواستار بازگشت سردار آزمون به تمرینات شده‌اند تا در خصوص آینده این بازیکن تصمیم‌گیری نهایی خود را انجام بدهند. بر همین اساس قرار است سردار آزمون به زودی به تمرینات روبین‌کازان اضافه شود تا پس از صحبت با مسوولان این باشگاه رضایتنامه قرضی خود را دریافت و با تیم جدید که همان روستوف است قرارداد خود را امضا کند.

سردار آزمون نشان داده که اگر روحیه داشته باشد می‌تواند روزهای موفقی را برای خود و تیمش رقم بزند. نمونه‌اش در جام ملت‌های آسیا که کروش به او اعتماد کرد و سردار هم با دو گل دیدنی پاسخ این اعتماد را داد. در روستوف هم قربان بردیف روی نیمکت می‌نشیند. یک مربی بزرگ که همزبان آزمون است و همین می‌تواند انگیزه‌ای مضاعف برای مهاجمی باشد که دنبال فیکس شدن و پیشرفت است.

به همین دلیل آزمون روستوف را انتخاب کرده تا بیشتر بازی کند و همیشه در ترکیب اصلی باشد. اعتقاد بردیف به آزمون یکی از دلایل این انتخاب است. سردار اما بعد از پایان این انتقال قرضی باید به روبین‌کازان برگردد و از طریق این باشگاه به تیمی خارج از لیگ روسیه ترانسفر شود. مسوولان باشگاه روبین‌کازان برنامه‌ریزی کرده‌اند تا در پایان فصل او را با مبلغی مناسب به انگلیس ترانسفر کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد