تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش سایت خبر ورزشی"تک گل" رسانه‌های ایتالیایی بارسلونا آخرین باشگاهی است که تمایلش را به جذب سردار آزمون از تیم روبین کازان نشان داده است.



لیورپول، تاتنهام و آرسنال تاکنون تمایل خود را به جذب سردار آزمون نشان داده‌اند. همچنین گزارش‌های کالچو مرکاتو نیز نشان می‌دهد که غول‌های لالیگا به همراه یوونتوس و آث میلان در تلاش برای جذب این بازیکن با استعداد هستند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر برای شرکت در جام ملت‌های آسا در استرالیا به سر می‌برد اما آینده‌اش پس از بازگشت از استرالیا مشخص خواهد شد.

آزمون با گلی که در پیروزی یک بر صفر شاگردان کی‌روش مقابل قطر به ثمر رساند تا ایران را راهی یک چهارم نهایی کند، درخشش خوبی در تیم ملی داشته است.

با این حال آیرات گارایف، مدیر اجرایی روبین کازان در این باره گفته بود: سردار آزمون بازیکن روبین کازان است و با باشگاه قرارداد دارد. منتظر بازگشتش از جام ملت‌های آسیا می‌مانیم و منتظر هستیم تا بقیه فصل به پایان برسد. این خبرها را درمورد سردار شنیده‌ایم اما دلیلی نمی‌بینیم که تا زمان رسمی شدن پیشنهادات در این باره حرفی بزنیم.

با توجه به محرومیت باشگاه بارسلونا در زمینه خرید بازیکن جدید تا سال آینده مشخص نیست چطور نام این بازیکن ایرانی به عنوان یکی از گزینه های مدنظر بارسا معرفی شده است!

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد