تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سردار آزمون صحبت‌های جالبی درباره خاطراتش با دیگر بازیکنان تیم ملی و همچنین زندگی شخصی‌اش انجام داده،مصاحبه‌ی خواندنی جوان محبوب ایران و البته کی روش را از دست ندهید.



به گزارش "تک گل"، سردار آزمون در مصاحبه‌ای اختصاصی با ما، درباره رابطه‌اش با ملی پوشان و همچنین زندگی شخصی‌اش سخن گفت:
رابطه عالی با مهدی و دو علیرضا دارم
با همه بازیکنان رابطه خوبی دارم اما با مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و علیرضا حقیقی رابطه بهتری دارم.
انگلیسی صحبت کردن‌های جهانبخش
جایی نشسته بودیم و به علیرضا جهانبخش گفتم چطوری؟ گفت: I Am fine ، یک بار دیگر من و علیرضا جهانبخش و رضا قوچان نژاد بودیم که یکهو گفتم چه خوب شد رضا گل زد، گفت: yeah men. به یک‌باره انگلیسی صحبت می‌کند و می‌ترسیم در خلال بازی چیزی بگوید که متوجه نشویم. تا پارسال فارسی صحبت می‌کرد!

طارمی همیشه خسته است
مهدی طارمی پسر خیلی خوب و با جنبه ایست، زمانی که می‌دود حال ندارد اما رد می‌شود، سرعتش خیلی زیاد است. آدم منظمی است و خانه اش بسیار تمیز است، طارمی غذا درست کردن را بلد نیست. کنار خانه‌اش یک فست فود است و وقتی مهمان برایش می‌آید سریع به آن زنگ می زند.
واکنش سردار به صحبت‌های عزت الهی
سردار درباره صحبت سعید عزت الهی که گفته بود اسپانیایی بلد هستم، سردار روسی بلد نیست و ماه‌ها طول می‌کشد و تنها یک نوع غذا در روسیه می‌خوریم، به طعنه می‌گوید سعید نه یک‌بار بلکه دو بار اسپانیایی بلداست. سعید روسیه می‌آید واورا می‌بینم، اکنون جوابی برای سعید ندارم. زبان روسی من خوب است و سه -چهار سال است آنجا هستم، البته راست می‌گوید بعضی موقع ها است که یک غذا می‌خوریم. زبان روسی خیلی سخت است نه می‌شود خواند نه می‌شود فهمید چه می گویند، تند هم صحبت می‌کنند.

خاطره جالب با دژاگه
بازی با عمان یک هیچ عقب بودیم، یک بازیکن عمان مصدوم شد من و مهدی طارمی کنار هم بودیم که به اشکان گفتم 20 دقیقه مانده اشکان کارکنیم؟ به من گفت باید پاس پاس بازی کنیم تا به گل برسیم، نگاهش کردم و گفتم این را خودمان هم بلدیم. اشکان بچه خیلی خوبی است،نمی‌شود با بازیکنان بزرگ تیم ملی شوخی کرد و آدم رویش نمی‌شود اما باتجربه‌های تیم ملی با جوانان رابطه خوبی دارند.
پور علی گنجی دکتر می‌شود
مدتی در تیم روبین کازان من و علیرضا باهم بودیم اما هیچ خاطره‌ای از او ندارم (خنده). مرتضی زیاد کتاب بازی می‌کند، خدایی نکرده به او بگویید مصدومیتم این جاست، دکتر می‌شود و بیشتر از دو ساعت دراین‌باره صحبت می‌کند.
رقابت باعث پیشرفتم شده است
تیم ملی و فوتبال ایران مهاجمان خیلی خوبی دارد،می‌شود مهاجم خوب پیدا کرد همه خوب هستند و می‌توانند به تیم ملی کمک کنند. حضوردیگر مهاجمان در تیم ملی کار من را سخت نمی‌کند، کار خودم را انجام می‌دهم.می‌توان از بقیه مهاجمان چیزهای خوبی یاد گرفت یا آنها از ما یاد بگیرند تا به خودمان و تیم ملی کمک کنیم. من از چیزی نمی‌ترسم، چرا که رقابت و رفاقت ما سر جایش است. بعضی اوقات از رقابت می‌شود پیشرفت کرد، نمونه‌ی این مسئله خودم هستم که بسیار پیشرفت کرده‌ام.

چرا باید به گوچی حسادت کنم؟
من و رضا قوچان نژاد باهم خوب هستیم، من خیلی چیزها از نفرات قبلی شنیده‌ام چه خوب و چه بد، هم من به رضا و هم او به من کمک می‌کند. چرا باید به هم حسادت کنیم؟ بچه بازی است اگر ما به هم حسادت کنیم. آنهایی که من را می‌شناسند خوب می‌دانند که برایشان دعا می‌کنم و افتخارمی کنم اگر گل می‌زنند چون که ایرانی گل زده است یا اگر من در روسیه گل بزنم می گویند یک ایرانی گل زد.
به من سردار نگویید، سریک بگویید
زمانی که بچه بودم، برای هر اسم مخفف می‌گذاشتند و برای سردار، سریک انتخاب شده بود. همه من را سریک صدا می‌زنند، در گنبد و حتی در روسیه همبازیانم من را سریک صدا می‌زنند، کلاً هرکس با من نزدیک باشد من را سریک صدا می زند.

10 اسب دارم
یک اسب دارم که 18 ماهه است و اسمش سریک است. اولین اسب من بود که آقای رادان به من هدیه داد و این یک کادوی خیلی خوب بود. اکنون 10 اسب دارم و این را همه می‌دانند ترکمن‌ها 90 درصد والیبال و اسب سواری را بلد هستند. درمسابقات شرکت نکرده‌ام اما سوارکاری با اسب را بلدم.
تست تیم ملی نوجوانان والیبال نرفتم
من چهارده سالگی والیبال بازی می‌کردم، قرار بود برای تست تیم والیبال ملی نوجوان بروم اما قسمت نبود. یک روز قبل اینکه برای تست والیبال بروم، یک مربی در استان زنگ زد گفت بیا بازی کن بعد برای تست دادن برو، من گفتم باشه و به تیم ملی نوجوانان نرفتم. بعد از مسابقه که رفتم گفتند دیر آمدی.

دوست داشتم والیبالیست بشوم
الان از انتخابم راضی هستم و دوباره در این دوراهی قرار بگیرم بازهم بین والیبال و فوتبال، دومی را انتخاب می‌کنم. محبوبیتی که در فوتبال می‌توان به دست می‌آورد در هیچ ورزشی به دست نمی‌آید. پدرم با اینکه در تیم ملی والیبال هم بود من را تشویق می‌کرد که به فوتبال بروم. پدرم خیری از والیبال ندید، نه پول بود نه احترام و نه چیز دیگر، البته الان قضیه فرق کرده است و اگر یازده سالگی من در شرایط کنونی بود امکان داشت والیبالیست می‌شدم. من خودم علاقه خاصی به والیبال داشتم، دوست داشتم والیبالیست بشوم اما قسمت شد فوتبالیست شوم. من در تیم اسپکر ذخیره بودم، من نیمکت فرهاد قائمی بودم وجادارد نایب قهرمانی اسبش در مسابقات اسب سواری را تبریک بگویم.
با ملی پوشان والیبال پلی استیشن بازی کردم
سعید معروف، مهدوی و قائمی، مرندی دوستانم هستند و البته با سیدمحمدموسوی زیاد در ارتباط نیستم 12 ساله بودم بود این بازیکنان تیم ملی امید بودند و با این بازیکنان پلی استیشن بازی می‌کردم.
حقم نبود به جام جهانی بروم
ما برای اردوی پیش از جام جهانی در اتریش بودیم، سه بازی دوستانه انجام دادیم و من بازی مونته نگرو و آنگولا بازی کردم، استرس زیادی به خاطر سنم داشتم. آرزویم بود به جام جهانی می‌رفتم. اگر دعوت می‌شدم جوان‌ترین بازیکن جام جهانی می‌شدم. قبول دارم در این مسابقات خوب کار نکردم، حق را به سرمربی تیم ملی می‌دهم که من را نبرد. شایداگر من را می‌برد حرف و حدیث به وجود می‌آمد.
مقایسه با مسی تمرکزم را از بین برد
من را با لیونل مسی مقایسه می‌کردند و این مقایسه مغزم را کمی تحت تأثیر قرار داده بود و من تمرکزم را از دست داده بودم که مثل مسی بازی کنم. من 18 ساله بودم و تحت تأثیر این حرف‌ها قرار گرفتم.

کی روش دروغ نمی‌گوید
خیلی خوب است کی روش به من اعتقادویژه دارد و امیدوارم بتوانم کمک کنم. اولین بازی من در تیم ملی براب کره جنوبی بود که خداراشکر توانستم گل بزنم و آن بازی را 1-0 بردیم. بعضی اوقات کی روش یک سری حرف‌ها می زند که حتی در لیگ روسیه آنها را انجام داده‌ام و به من کمک کرده است. کی روش از نظر شخصیت و رفتاری فوق العاده است ما همگی پشت کی روش هستیم، دروغ نمی‌گوید و هرچی هست راستش را می‌گوید.
دنبال سایه کی روش بودیم اما اکنون ...
قبل از اینکه کی روش به ایران بیاید این‌گونه نبود، دنبال سایه‌اش بودیم که بیاوریمش، امیدوارم انتقادها منصفانه بشود. کی روش جوانان خیلی با استعدادی را معرفی کرد که وجودشان برای آینده فوتبال ایران خوب است. این تغییر دادن برای جام جهانی روسیه خیلی مفیداست.
دلیل نداشت برای تیم ملی روسیه بازی کنم
مدیر فنی ما در روبین کازان بسیار با من لج بود و می‌خواست با فوتبال من بازی کند، به من و یک بازیکن گرجستانی گفت اگر می خواهید برای تیم ملی روسیه بازی کنید و ما قبول نکردیم. اگر قبول می‌کردم غیرت ایرانی نداشتم، خیلی خوشحالم دارم برای تیم ملی ایران بازی می‌کنم و دلیلی نداشت برای تیم روسیه بازی کنم.
اینستاگرام من بخاطرهواداران است
من به خاطر هوادارانم به اینستاگرام می‌آیم، انرژی در آنجا زیاد است و این انرژی به من انگیزه بسیاری می‌دهد. من به رکورد کسی در اینستاگرام فکر نمی‌کنم و مهم همان انرژی مثبت است. طبیعی است که انرژی منفی نز در آن باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد