تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 روستوف روسیه به همراه ستاره ایرانی خود موفق شد تیم قدرتمند زنیت را با 3 گل در هم بکوبد و خود را در صدر جدول رده بندی لیگ روسیه بنشاند.



بازی تیم های روستوف و زنیت در هفته بیست و ششم لیگ روسیه، امشب و از ساعت 21 به میزبانی روستوف آغاز شد، دیداری که برای شاگردان قربان بردیف از اهمیت ویژه ای برخوردار بود. این تیم که سردار آزمون را از ابتدا در ترکیب ثابت خود در همان نیمه اول و در دقیقه 44 موفق شد با کانگا با یک گل از حریف خود پیش بیفتد و به عنوان تیم برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم بازهم این روستوفی ها بودند که موفق شدند به گل برسند و این بار در دقیقه 59 ستاره ایرانی این تیم، سردار آزمون برای تیمش گلزنی کرد تا با اختلاف بیشتری به ادامه بازی بپردازند. در ادامه نیز اروخین در فاصله چهارده دقیقه مانده تا پایان دیدار گلزنی کرد تا سردار و یارانش این بازی مهم را با یک نتیجه فوق العاده به سود خود به پایان برسانند و با 51 امتیاز و در حالی که زسکا مسکو را با یک امتیاز کمتر به دنبال خود می بینند در صدر جدول قرار بگیرند.

در این دیدار سردار آزمون در دقیقه 64 تعویض شد و جای خود را به بازیکن دیگری داد اما دیگر بازیکن ایرانی این تیم یعنی سعید عزت اللهی فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد و بازی را از روی نیمکت پیگیری کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد