تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

آزمون پس از پیوستن به تیم آخر جدولی روستوف اظهار کرد: تمام تلاشم را برای کمک به تیم روستوف و مربی اش انجام میدهم. چون این مربی در سن 18 سالگی من را در لیگ اروپا بازی داد.



به گزارش "تک گل"، سردار آزمون که به صورت قرضی از تیم روبین کازان به روستوف روسیه پیوسته و در دیداری دوستانه هم برای تیم جدیدش پا به توپ شده است، اظهار کرد: از این که پیش مربی سابقم برمی‌گردم، خوشحالم. قربان بردیف مربی‌ای بود که من را برای حضور در فوتبال اروپا کشف کرد و دوران خوبی با او در روبین کازان داشتم و امیدوارم بتوانم به تیمش کمک کنم.

وی با بیان این که مسوولان روبین کازان راضی به جدایی او نبودند، افزود: بردیف زمانی که 18 سال داشتم، فرصت حضور در لیگ اروپا را به من داد و بسیار علاقمند بود به عنوان بازیکن قرضی به روستوف بپیوندم. از طرفی مسوولان و سرمربی تیم روبین کازان اعتقاد کاملی به من دارند. آنها اصلا موافق جدایی‌ام نبودند. به ویژه وقتی در اردوی ترکیه توانستم در مسابقه تدارکاتی گل بزنم و پاس گل بدهم، آنها سخت‌گیرتر هم شده بودند. در اردوی ترکیه رینات بیلیاتدینف، سرمربی تیم وقتی اصرار باشگاه رستوف زیاد شده بود با من صحبت کرد و پرسید: "می‌خواهم نظر خودت را بدانم." او می گفت می‌خواهد از زبان خودم هم بشنود که دوست دارم به روستوف بروم. من هم به او گفتم اگر مشکلی برای روبین کازان پیش نیاید و شما هم اجازه بدهید، علاقمندم به روستوف کمک کنم. نهایتا باشگاه رضایتنامه‌ام را صادر کرد و این انتقال انجام شد.

مهاجم تیم ملی در پاسخ به اینکه فکر می‌کند بتواند در روستوف به موفقیت‌های مدنظرش برسد، تصریح کرد: امیدوارم. الان تمام تمرکزم روی بازی‌های باقیمانده روستوف در این فصل است. آمده‌ام تا به بردیف کمک کنم تا این تیم از خطر سقوط نجات پیدا کند. من با بردیف همزبانم و ترکمنی صحبت می‌کنم. سرمربی روبین در تمرینات روسی صحبت می‌کردم اما اینجا با سرمربی به یک زبان صحبت می‌کنم.

ستاره جوان فوتبال ایران در پاسخ به این که چه هدف و برنامه‌ای برای آینده‌ دارد، گفت: هدفم موفقیت در فوتبال اروپاست. تا پایان فصل در تیم روستوف خواهم بود و فصل آینده را هم با روبین‌کازان قرارداد دارم اما مشخص نیست سال بعد در فوتبال روسیه باشم. قطعا اگر پیشنهاد خارجی فوق‌العاده‌ای باشد احتمال حضورم در دیگر لیگ‌های معتبر اروپایی هم هست و البته مسوولان باشگاه‌ها خودشان بهترین تصمیم را می‌گیرند. می‌دانم برای موفقیت باید بجنگم و انگیزه زیادی برای پیشرفت دارم.

آزمون در واکنش به اینکه لیگ ایده‌آل مدنظرش کجاست، خاطرنشان کرد: اگرچه طرفدار رئال مادرید هستم اما لیگ انگلیس را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم روزی بتوانم در یکی از تیم‌های بسیار خوب آنجا بازی کنم.

مسوولان باشگاه روبین کازان در شرایط با جدایی 3.5 ماهه آزمون موافقت کردند که به قرارداد این بازیکن با آنها 3.5 ماه اضافه شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد