تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   


پرونده پر سرو صدای جدایی مهاجم ملی پوش ایرانی از روبین کازان و پیوستن به روستوف به یکی از سوژه های جنجالی فوتبال روسیه تبدیل شده است.



به گزارش "تک گل" به نقل از روزنامه خبرورزشی، امروز جلسه دادگاه رسیدگی به اختلافات دو تیم روبین کازان و روستوف بر سر سردار آزمون برگزار خواهد شد در همین حال سایت "business gazeta" روسیه مدعی شد با دسترسی به مدارکی از پرونده سردار به پشت پرده ماجرای این بازیکن پی برده است.


بنا بر گزارش سایت روسی کل اختلافات بین دو تیم روبین و روستوف بر سر این است که باشگاه روبین کازان معتقد است قراردادی به ارزش 5.5 میلیون پوند (7 میلیون یورو) با سردار دارد و روستوف باید برای جذب او این مبلغ را بپردازد اما روستوف مدعی شده قرارداد سردار 2.5 میلیون دلار بوده و جذب سردار با این پیشنهاد قانونی است. با توجه به قرارداد آگوست 2015 ، روستوف سردار را به عنوان بازیکنی با ارزش 5.5 پوند از روبین قرض گرفت. در پایان این انتقال قرضی روستوف برای حفظ او فقط تا 15 جون فرصت داشت تا درخواست تمدید این انتقال را به روبین کازان بدهد اما این اتفاق رخ نداد و سردار به تمرینات روبین بازگشت پس از آن روستوف ناگهان با فکسی به باشگاه روبین از درخواست 2.5 میلیون دلاری خود برای خرید سردار خبر می دهد و اطرافیان قربان بردی اف بندهای جدیدی از قرارداد سردار با روبین را رو می کنند.



 بر اساس مدارک جدید انتقال قرضی سردار به روستوف تا 2018 اعتبار دارد حال آنکه در قرارداد روبین با سردار این بازیکن تا جون 2017 بازیکن کازان است! با مدارکی که به دست سایت روس رسیده و از سوی اطرافیان بردی اف منتشر شده دستمزد سالیانه سردار در روبین 400 هزار یورو بوده که به این ترتیب پیشنهاد 2.5 میلیون دلاری روستوف برای خرید آزمون کافی به نظرمی رسد و روبین موظف است با انتقال سردار موافقت کند.اما عجیب این که تاریخ عقد قرارداد جدید روبین با سردار که از سوی اطرافیان بردی اف منتشر شده و روستوف به آن استناد دارد در پایان ماه آگوست و دقیقا در پایان مدیریت قبلی باشگاه روبین است! و هنوز منطق این اقدام مشخص نشده است.


 به این ترتیب قرارداد به ارزش 5.5 میلیون پوندی سردار به طور کامل نابود و قرارداد با این بازیکن 2.5 میلیون دلار خواهد شد که در این خصوص فقط مدیریت سابق روبین کازان می تواند توضیح دهد.در همین حال اطرافیان قربان بردی اف سرمربی فعلی روستوف و قبلی روبین معتقدند ماجرا خیلی ساده است، روستوف و سردار برای انتقال او به قیمت قراردادش به توافق رسیده اند و روبین نمی تواند مانع از این انتقال شود، اما روبین کازان معتقد است که همین قرارداد جدید و عجیب هم فقط در باشگاه به ثبت رسیده و در اتحادیه فوتبال و فیفا ثبت نشده و شکست خورده است.

 
به این ترتیب به نظر می رسد همه چیز در روزهای پایانی مدیریت قبلی روبین رقم خورده است، حالا روستوف باید بتواند اصل بودن قرارداد و توافق را در فیفا به اثبات برساند اما روبین هم با وکلایی بسیار با تجربه در مقابل آنها ایستادگی خواهد کرد. الان مهم ترین چیز برای بردی اف زمان است، او می خواهد سردار تا آغاز لیگ قهرمانان حفظ کرده و از او در این رقابت ها استفاده کند و سپس با قیمتی بالاتر به فروش برساند، به خصوص که سردار مهم ترین بازیکن تیم اوست و مابقی حتی در تیم ملی روسیه هم جای ندارند، فیفا در فصل نقل و انتقالات ده ها پرونده اختلاف در دست دارد که شاید برخی از آنها پس از سال ها به نتیجه برسد، درهمین حال روستوف از آزمون در بازی دوستانه ای استفاده کرده که بنا بر نظر وکیل روستوف منع قانونی ندارد.


 وکیل روستوف مدعی است که بازی در دیدار های دوستانه پیش فصل نیازی به قرارداد ندارد و در برخی موارد تیم ها در پیش فصل از 50 بازیکن استفاده می کنند که طبعا با همه آنها قرارداد نمی بندد. با تمام این اوصاف امروز دادرسی به این ماجرا برگزار خواهد شد و باید دید اتحادیه فوتبال رای خود را به سود کدام تیم خواهد داد اما در نهایت باید در انتظار رای نهایی فیفا ماند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد