تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   


در بازی برگشت پلی آف لیگ قهرمانان اروپا روستوف با گل زیبای مهاجم ایرانی خود آتش بازی برابر تیم سرشناس هلندی را آغاز کرد تا به بزرگ ترین افتخار باشگاهی خود برسد.



تیم های روستوف و آژاکس در حالی برای بار دوم در طول یک هفته گذشته به مصاف هم رفتند که نایب قهرمان روسیه این بار یک تغییر بزرگ در ترکیبش داشت و سردار آزمون را از ابتدا به میدان فرستاده بود. تغییری که در همان نیمه نخست تاثیر خود را نشان داد و باعث شد تا با گلزنی این مهاجم جوان روس ها روستوف جرقه آتش بازی برابر آژاکس را روشن کند و به برتری پر گل 4-1 و در مجموع دو بازی 5-1 رسیده و جزو 32 تیم حاضر در لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد.

سردار که در این بازی پرتلاش ظاهر شده بود در دقیقه 34 بازی روی ارسال زیبای نوبوآ با پروازی بلند توپ را روی دستان سیلیسن دروازه بان جدید بارسلونا درون دروازه آژاکس قرار داد تا ورزشگاه کوچک اما مملو از تماشگر روستوف منفجر شود. قهرمان اسپانیا که به تازگی گلر آژاکس را خریده به این بازیکن اجازه داد تا در بازی امشب برای آخرین بار پیراهن آژاکس را برتن کند غافل از این که مهاجم ایرانی روستوف ضعف های این دروازه بان را به رخ همگان خواهد کشید.


مازیچ داور صربستانی که طرفداران ایرانی هنوز خاطره قضاوت بد او را در جام جهانی 2014 برابر آرژانتین فراموش نکرده اند این بار چند دقیقه بعد از گلزنی سردار با یک خطای کوچک به مهاجم ایرانی کارت زرد نشان داد تا اعتراض روس ها بلند شود.

 
در نیمه دوم با بازی درخشان زوج خط حمله روستوف فاصله این دو تیم دقیقه به دقیقه بیشتر شد تا خیال طرفداران روستوف از رسیدن به بزرگ ترین تورنمنت باشگاهی قاره اروپا آسوده شود. سردار در این بازی 72 دقیقه درخشید و بازی تاثیرگذاری از خود نشان داد ضمن این که سعید عزت الهی دیگر ملی پوش ایرانی هم در دقایق پایانی به میدان رفت تا ایرانی های روستوف به بزرگ ترین افتخار خود در ابتدای راه حضور در فوتبال اروپا رسیده و طعم بازی در لیگ قهرمانان اروپا و مصاف با بزرگان قاره را بچشند.

 

دقایق حساس


دقیقه 10: سردار آزمون با سر یک پاس دیدنی برای هم تیمی خود پولوز ساخته و پرداخته کرد که این بازیکن در حالت تک به تک توپ را به پاهای سیلیسن کوبید.

 

دقیقه20: سردار آزمون برای مهار توپ پرش بلندی داشت که مدافع آژاکس با خالی کردن زیر این بازیکن باعث مصدومیت مهاجم ایرانی شد.

 

دقیقه 24: فرار سردار آزمون از عمق دفاع آژاکس موقعیت خوبی برای این بازیکن فراهم کرد اما سردار قدر این موقعیت را ندانست تا آه از نهاد رئیس باشگاه و تماشاگردان روستوف بلند شود.

 

دقیقه 28: کالاچیف مدافع راست روستوف در یک ضدحمله تند و سریع تا مرز بازکردن دروازه آژاکس پیش رفت اما ضربه او با فاصله اندک به بیرون رفت.



دقیقه 52: ارسال بلند کالاچیف از یک ضربه ایستگاهی را ایروخین با ضربه سر درون دروازه آژاکس قرار داد.

 

دقیقه 60: روی یک یورش همه جانبه به محوطه جریمه آژاکس در چند رفت و برگشت این کریستین نوبوآ بود که گل سوم روستوف را وارد دروازه هلندی ها کرد.

 

دقیقه 66: روی یک ضد حمله برق آسا دیمیتری پولوز گل چهارم روستوف را وارد دروازه آژاکس کرد. روی این گل نقش سردار آزمون در رقم زدن ضدحمله جالب توجه بود.

 

دقیقه 72: سردار آزمون زننده گل اول روستوف جای خود را به آلکساندر بوخاروف داد.

 

دقیقه 79: ایروخین زننده گل دوم روستوف جای خود را به سعید عزت الهی داد.

 

دقیقه 83: کودریاشوف مدافع چپ روستوف با خطای پنالتی از مازیچ کارت قرمز گرفت تا میزبان 10 نفره شود.

 

دقیقه 84: ضربه پنالتی را کاپیتان آژاکس یاری کلاسن وارد دروازه روستوف کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد