تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در هفته 31 فوتبال لیگ برتر انگلیس، تیم آرسنال در خانه موفق شد با نتیجه 4-1 لیورپول را شکست دهد.



شــرح بازی

دو تیم سوم و پنجم جدول رقابت ها با قضاوت آقای آنتونی تیلور در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند؛ شاگردان ونگر بازی را خیلی خوب و هجومی شروع کردند و در دقیقه '4 با استفاده از اشتباه کولو توره، آرسنالی ها در موقعیت سه به تک قرار گرفتند که ضربه اول رمزی را مینیوله به خوبی مهار کرد و در برگشت توره با دفع توپ به موقع از مقابل پای کازورلا، اشتباهش را جبران کرد. بازی در اختیار میزبان بود اما رفته رفته لیورپول خود را در زمین پیدا کرده و در دقیقه '19 فرصتی طلایی را از دست داد؛ مارکوویچ در موقعیت تک به تک با پاس بد خود به استرلینگ موجب از دست رفتن فرصت شد.

در دقیقه '37 بالاخره آرسنال موفق شد دروازه لیورپول را توسط بلرین جوان و مدافع باز کند. لحظاتی نگذشته بود که اوزیل از یک ضربه ایستگاهی برای دومین بار دروازه میهمان را باز کرد تا خیال تیمش را تا حدودی راحت کند. در حالیکه به نظر می رسید نیمه اول با همین نتیجه تمام شود، سانچز با شوت تماشایی خود در دقیقه '45 دروازه لیورپول را به توپ بست تا ونگر با خوشحالی هرچه تمام تر راهی رختکن شود.

با آغاز نیمه دوم استوریج برای لیورپول به جای مارکوویچ به میدان آمد و در سمت دیگر نیز گابریل جای کوسیلنی را گرفت. در دقیقه '55 باز هم آرسنال خطر ساز شد و این بار ضربه سر ژیرو روی ارسال اوزیل را مینیوله با واکنش عالی به کرنر فرستاد. لحظه ای بعد در سمت دیگر هم اوسپینا با واکنش خود شوت امره چان را به کرنر فرستاد. در ادامه بازی از سوی هر دو تیم دچار افتی نسبی شد تا تعویض ها شروع شود و در دقیقه '73 اوزیل جای خود را به ولبک داد و پیشتر هم فلامینی به جای رمزی وارد میدان شده بود.

در دقیقه '75 بلرین با تکلی ناشیانه داخل محوطه استرلینگ را با خطا متوقف کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و هندرسون به این ترتیب اختلاف را به دو گل کاهش داد. در دقیقه '84 امره چان با خطایی که روی ولبک انجام داد دومین کارت زرد خود را دریافت کرده و باز هم لیورپول 10 نفره شد. در دقیقه '90 روی پاس عرضی مونرئال، ضربه زمینی کازورلا به تیر عمودی برخورد کرد و به بیرون رفت. در دقیقه '1+90 پای ژیرو هم به گلزنی باز شد تا جشنواره گل توپچی ها تکمیل شود و آنها موقتاً با این 3 امتیاز به رتبه دوم رسیدند.

شـرح گل ها

  دقیقه '37 (هکتور بلرین)(1-0): مدافع راست آرسنالی ها در سمت راست پاس رمزی را دریافت کرد و در عرض حرکت کرد تا پس از ورود به محوطه جریمه با ضربه پای چپ دروازه مینیوله را باز کند.

  دقیقه '40 (مسوت اوزیل)(2-0): ضربه ایستگاهی که خود اوزیل به دست آورده بود، از سمت چپ محوطه جریمه با ضربه ای تماشایی به گوشه راست دروازه مینیوله فرستاده شد.

  دقیقه '45 (الکسیس سانچز)(3-0): بازیکن شیلیایی پشت محوطه روی پاس رمزی از سد توره گذشت و با شوتی محکم توپ را به زیر طاق دروازه لیورپول فرستاد.

  دقیقه '76 (جردن هندرسون)(3-1): پنالتی به دست آمده با ضربه زمینی هندرسون همراه شد که با وجود برخورد توپ با دستان اوسپینا، توپ وارد دروازه شد.

  دقیقه '1+90 (اولیویر ژیرو)(4-1): روی پاس خوب سانچز، ژیرو پشت محوطه صاحب توپ شد و پس از حرکت در عرض با شوتی تماشایی توپ را به کنج دروازه مینیوله فرستاد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد