تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مورينيو در مصاحبه اي گفت:" فکر مي کردم او در بارسلونا بماند يا حداقل راهي آرسنال شود.هميشه بازي هاي او را زير نظر داشتم"



سسک فابرگاس در ابتدای تابستان، در اقدامی عجیب از بارسلونا راهی چلسی شد. در حالی که بسیاری گمان می کردند او به دلیل سابقه حضورش در آرسنال، راهی این تیم شود.

در هر صورت او با قرار دادی به ارزش 36 میلیون پوند به چلسی پیوست. اقدامی که حتی باعث تعجب ژوزه مورینیو نیز شد. او بار دیگر تاکید کرد که هنوز باورش نمی شود فابرگاس به چلسی آمده است.

وی در مصاحبه ای گفت:" فکر می کردم او در بارسلونا بماند یا حداقل راهی آرسنال شود.همیشه بازی های او را زیر نظر داشتم و معتقدم او بهترین جانشین برای بازیکنی مثل ژاوی است. بیشتر از نرفتن او به آرسنال، از این تعجب کردم که او بارسا را ترک کرد.

او در 27 سالگی به بازیکن کاملی تبدیل شده است.از لحاظ بدنی وضعیت او خوب است. از لحاظ ذهنی نیز بازیکن باثباتیست و تاکتیک پذیری او نیز فوق العاده است.پاس گل می دهد و در در گلزنی نیز تبحر دارد. او از هر لحاظ یک هافبک کامل است."

وی ادامه داد:" یکی از مهمترین خصوصیات فابرگاس این است که او در هر پستی قابلیت بازی کردن دارد.او در بارسلونا گاهی به عنوان 9 کاذب وگاهی حتی در کناره های زمین هم بازی می کرد. " چلسی به رهبری فابرگاس در میانه زمین، در حال حاضر پس از 4 بازی صدرنشین انگلستان است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد