تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

آقای خاص فوتبال جهان،  پس از اينکه درباره عدم برخورد داور با ايوانوويچ سوال شد، عصباني شد و خبرنگاران را تهديد کرد که در صورت سوال دوباره درباره اين اتفاق، کنفرانس خبري را ترک خواهد کرد.



به گزارش "تک گل"، ایوانوویچ در جریان بازی با جیمز مک کارتی درگیر شد و گردن او را به طرز خشنی گرفت. همچنین دو دقیقه پیش از گل چلسی بود که گرث بری با کارت زرد دوم داور روبرو شد و از زمین اخراج شد.

مورینیو گفت:" من از این داستان‌ها خسته شده ام ولی از فوتبال خسته نمی‌شوم. فوتبال احساسات است و امروز چیزی که ما دیدیم فوتبال بود. صحبت درباره اخراجی که باید در نیمه ی اول انجام می‌شد زیرا بری باید نیمه اول اخراج می‌شد. او یک کارت زرد داشت و در ضد حمله ی ما، هازارد را هل داد و خطا کرد. بنابراین کارت زرد دوم باید داده می‌شد. من نگران واکنشم هستم زیرا با یک سوال دیگر ممکن است اینجا را ترک کنم و شما خوشحال نخواهید شد. بنابراین نگران واکنشم هستم. یک سوال دیگر راجع به آن موضوع شود ، از اینجا خواهم رفت."

مورینو درباره پیروزی تیمش گفت:" به خاطر ندارم که تیمی بدون اینگونه پیروزی های دقیقه آخر، قهرمان شده باشد. در مورد خودم حداقل مطمئن هستم. هر گاه که قهرمانی بزرگی به دست آوردم، در دقیقه های پایانی موفق به گلزنی شده ایم."

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد