تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم دبيري تبريز گفت: در 15 سال اخير اين براي اولين بار است که هيچ بازيکن و تيمي از ايران به جام الروضان کويت دعوت نشده است.



به گزارش تک گل، حسين شمس در مورد دعوتش به کميته فني فوتسال اظهار داشت: افتخاري با من صحبت کرد و گفت که قصد دارند چنين کميته‌اي را تشکيل دهند. من هم گفتم هر جا که کمکي از دست من بربيايد، دريغ نخواهم کرد. اگر کميته فني‌اي باشد که نظراتش تاثيرگذار باشد، کار خوبي است. بايد ديد مي‌خواهند چه تيمي را تشکيل دهند و چه شرح وظايفي وجود دارد.

وي ادامه داد: البته هنوز مشخص نيست اين کار انجام شود يا نه، فکر مي‌کنم بايستي اين کار زير نظر کفاشيان صورت بگيرد و درنهايت هم ابلاغي زده شود. فعلا که در حد پيشنهاد است و بايد ديد ابلاغي براي افراد زده مي‌شود يا نه.

سرمربي سابق تيم ملي در پاسخ به اين سوال که امسال تيم و يا بازيکني از ايران در جام رمضان کويت حضور پيدا کرد يا خير، خاطرنشان کرد: نه براي هيچ کسي دعوتنامه‌اي نيامد و احدالناسي به کويت نرفت! چون ما ديگر تقريبا جزو درجه‌ دوهاي دنيا شده‌ايم. قبلا اين همه افتخار کسب کرده بوديم و همه تلاش مي‌کردند که تيم‌ها و بازيکنان ما را به مسابقات‌شان دعوت کنند اما حالا وقتي ژاپن و تايلند از ما جلو زده‌اند، ديگر به ما به چشم تيم درجه دو نگاه مي‌کنند، بنابراين نه به جام رمضان کويت دعوت مي‌شويم و نه به امارات.

شمس تاکيد کرد: در 15 سال اخير اين براي اولين بار است که هيچ بازيکن و تيمي از ايران به جام الروضان کويت دعوت نشده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد