تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ملی پوشان فوتسال ایران با ارائه نمایش برتر نسبت به مراکش 3 امتیاز مهم گرفتند تا شرایط‌شان برای راهیابی به مرحله بعد هموارتر باشد.



به گزارش "تک گل"، تیم ملی فوتسال ایران که در بازی اول جام جهانی 2016 کلمبیا با نتیجه 5 بر یک از اسپانیا شکست خورد و عملکرد ضعیفی در آن بازی داشت دومین مسابقه خود را از ساعت 5:30 بامداد امروز برابر مراکشی برگزار کرد که این تیم هم در نخستین دیدار 5 بر صفر از جمهوری آذربایجان باخته بود.


شاگردان ناظم‌الشریعه پس از شروع با استرس در دقایق ابتدایی مقابل مراکش به مرور زمان سوار بازی شدند و با استفاده حداکثری از موقعیت‌ها و البته از دست دادن یک پنالتی نقطه اول موفق شدند 4 گل بزنند ولی با اشتباهاتی که در خط دفاع داشتند دو گل هم خوردند؛ در نیمه دوم ایران نمایش ضعیف‌تری از نیمه اول داشت و پُر اشتباه ظاهر شد که نتیجه آن زدن تنها یک گل و دریافت دو گل بود.


ایران با این پیروزی 3 امتیازی شد ولی بر حسب تفاضل گل کمتر نسبت به تیم ملی آذربایجان در جایگاه سوم قرار گرفت و امیدوار است با پیروزی یا حتی تساوی در آخرین بازی جواز حضور در جمع 16 تیم پایانی را پیدا کند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد