تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 ملی پوشان فوتسال ایران شکست را مقابل برزیل پذیرا شدند و به عنوان نایب قهرمانی جام جهانی کوچک فوتسال رسیدند.



به گزارش "تک گل"، بعد از سال 2009 تیم ملی ایران نتوانسته بود به فینال مسابقات جایزه بزرگ فوتسال برزیل راه پیدا کند اما شاگردان ناظم‌الشریعه امسال موفق شدند با غلبه بر کلمبیا، آنگولا و اروگوئه در مرحله گروهی و پاراگوئه در نیمه نهایی دوباره به دیدار پایانی این بازی‌ها راه پیدا کنند تا برای سومین بار در این مرحله با میزبان مسابقات رو به رو شوند.

تیم ملی ایران که از ساعت 16 امروز در سالن المپیکو شهر اوبرابا به مصاف برزیل رفت به دنبال خلق شگفتی برابر تماشاگران پرتعداد و پرشور میزبان بود و موفق شد گل اول را توسط قدرت بهادری به ثمر رساند اما برزیل خیلی زود بازی را به تساوی کشاند و تا پایان نیمه نخست دو گل دیگر زد تا آنها با پیروزی 3 بر یک راهی رختکن شوند.

اوایل نیمه دوم ملی پوشان ایران یک گل دیگر دریافت کردند تا کار برای آنها سخت‌تر از قبل شود اما مهدی جاوید و حسین طیبی دو گل برای ایران زدند تا اختلاف به حداقل برسد. در نهایت تلاش هر دو تیم دیگر گلی در پی نداشت تا برزیل با نتیجه 4 بر 3 در این بازی پربرخورد و نزدیک پیروز شود.

برزیل با 9 قهرمانی و یک نایب قهرمانی، اسپانیا با یک قهرمانی و تیم ملی ایران با سه مقام دومی، دو مقام سوم و دو مقام چهارمی به ترتیب در رده‌های اول تا سوم پر افتخارترین تیم‌های مسابقات جایزه بزرگ فوتسال که هرساله در برزیل برگزار می‌شود قرار دارند.

تیم ملی ایران در سال‌های 2007 و 2009 به فینال مسابقات گرندپری راه یافته بود اما در هر دو دیدار به ترتیب با نتایج 4 بر صفر و 7 بر یک از برزیل شکست خورد.

تیم ملی کلمبیا نیز با پیروزی یک بر صفر برابر پاراگوئه در جایگاه سوم این مسابقات در سال 2015 قرار گرفت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد