تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران بعد از بی نتیجه ماندن مذاکرات کمیته فوتسال با «خسوس کاندلاس» و وحید شمسایی، اصلی‌ترین گزینه هدایت تیم ملی است.



به گزارش "تک گل" ، بعد از منتفی شدن حضور «خسوس کاندلاس» در تیم ملی فوتسال و بی نتیجه ماندن مذاکرات کمیته فوتسال با این مربی، مذاکره با شرکت تاسیسات دریایی برای حضور شمسایی روی نیمکت تیم ملی آغاز شد؛ مذاکراتی که البته نتیجه‌ای نداشت تا دست سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال برای انتخاب سرمربی ایران بسته بماند.

خسوس و شمسایی دو گزینه‌ای بودند که مورد حمایت مستقیم رئیس کمیته فوتسال قرار داشتند و هر دو گزینه به دلایل مختلف شانس نشستن روی نیمکت را از دست دادند. با منتفی شدن حضور گزینه‌های افتخاری، کمیته فوتسال به دو فهرست از مربیانی بازگشته است که پیش از این کمیته فنی فوتسال آنها را به فدراسیون معرفی کرده بود.

حسین شمس و ناصر صالح دو مربی‌ای بودند که چند هفته قبل توسط کمیته فنی فوتسال در دو فهرست جداگانه با دستیارانی متفاوت پیشنهاد شده بودند ولی افتخاری مقابل حضور آنها در تیم ملی مقاومت کرده بود. این در حالی است که مذاکرات ناصر صالح برای حضور در تیم ملی فوتسال کره جنوبی تقریبا نهایی شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این مربی به زودی راهی کره جنوبی می‌شود.

به این ترتیب حسین شمس اصلی‌ترین گزینه‌ پیش روی کمیته فوتسال برای هدایت تیم ملی است. هرچند شمس برای نشستن روی نیمکت ایران مخالفان سرسختی چون افتخاری و علی کفاشیان دارد ولی زمان کم باقیمانده تا شروع جام ملتهای آسیا و بسته بودن دست فدراسیون فوتبال برای انتخاب مربی تیم ملی، دو فاکتوری است که احتمال انتخاب شمس را با وجود این مخالفان قوت می‌بخشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد