تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل" ، انریک مارتینز روز یکشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل چونبوری تایلند در نشست خبری افزود: عملکرد و درخشش سپهر محمدی دروازبان ایرانی ما در این دیدار موجب شد تا به پیروزی برسیم و به مرحله بعد صعود کنیم.



وی ادامه داد: گر چه این بازیکن مصدوم بود، اما با تمام قوا برای تیم الریان قطر بازی کرد و موقعیت های گلزنی زیادی را از حریف گرفت.

سرمربی تیم الریان قطر با ابراز خوشحالی از صعود تیمش به مرحله بعد گفت: از اینکه در مرحله بعد نیز با نماینده چین یا ویتنام بازی خواهیم کرد، خرسندم. مارتینز تصریح کرد: قبل از شروع مسابقات فیلم بازی حریفان را دیدیم و برای هر دیدار برنامه ویژه ای داشتیم

** سرمربی تیم چونبوری تایلند: اشتباهات زیاد عامل شکست ما شد سرمربی تیم فوتسال چونبوری تایلند نیز اشتباهات زیاد بازیکنانش را عامل شکست این تیم مقابل الریان قطر بیان کرد. راکفول ساین گفت: اگر با اطلاعات بیشتری پا به میدان می گذاشتیم هم اکنون یکی از تیم های صعود کرده به مرحله بعد بودیم .

** سپهرمحمدی: با وجود مصدومیت برای الریان بازی کردم سپهر محمدی، دروازبان ایرانی الریان قطر نیز درباره دیدار تیمش با چونبوری تایلند گفت: با وجود مصدومیت از ناحیه کتف در این بازی حضور پیدا کردم.وی ادامه داد: تعهد به تیم الریان قطر باعث شد با وجود اینکه از ناحیه کتف مصدوم هستم، درون دروازه قرار گیرم.

محمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی پرسید وجود بازیکنان متعدد ایرانی در تیم را چگونه ارزیابی می کنید، تصریح کرد: سطح بالای فوتسال ایران باعث شده که فوتسبالیست های بسیاری در تیم های آسیایی حضور یابند و همین امر به جذابیت بازیها کمک می کند.

دروازبان ایرانی تیم الریان قطر افزود: بازی سختی را برابر چونبوری تایلند که از مدعیان رقابت ها بود انجام دادیم اما خوشبختانه توانستیم با شکست این تیم به مرحله بعد صعود کنیم.تیم الریان قطر یکشنبه شب موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم چونبوری تایلند را شکست دهد و به مرحله بعدی ششمین دوره مسابقات فوتسال باشگاههای آسیا راه یابد.

 ششمین دوره مسابقات فوتسال باشگاه های آسیا از روز جمعه ( 9 مرداد ) در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد. تیم های شرکت کننده در این مسابقات که تا 16 مرداد ادامه می یابد به شرح زیر است:

گروه A: تأسیسات دریایی (ایران)، القادسیه (کویت) و نماینده امارات.

گروه B: ناگویا (ژاپن)، ام اف سی امجک (قرقیزستان) و لوکوموتیو (ازبکستان).

گروه C: چونبوری (تایلند)، الریان (قطر) و نفت الوسط (عراق).

گروه D: شنژن نانلینگ (چین)، بانک بیروت (لبنان) و تایسان نام (ویتنام).

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد