تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

لیگ برتر فوتسال ایران از فردا (پنج شنبه) با انجام 6 دیدار به طور رسمی کار خود را آغاز می‌کند و دوباره تب و تاب فوتسال در روزهایی که تیم ملی و نماینده ایران عملکرد قابل قبولی در آسیا نداشته‌اند علاقمندان به فوتسال را به سالن‌ها می‌کشاند.



فردا از ساعت 18 با سوت داوران لیگ برتر فوتسال کلید می‌خورد تا امیدوار باشیم از دل این لیگ بازیکنان با استعداد و آینده‌داری به تیم ملی تزریق شوند و پشتوانه سازی برای فوتسال با سابقه ایران شاهد باشیم. مطمئنا به اذعان تمامی کارشناسان فوتسال‌ در لیگ جدید با توجه به حضور تیم‌های مدعی قهرمانی و تغییر و تحولات فراوان در ترکیب کادر فنی و بازیکنان تیم‌ها شاهد رقابت‌های جذاب و نفسگیری خواهیم بود.

اما در این فصل سه تیم شهروند ساری، پایاسازه تبریز و مس سونگون به ترتیب با خرید امتیاز تیم‌های زمزم، هلال احمر تبریز و شهرداری تبریز راهی مسابقات لیگ برتر شدند. مقاومت البرز نیز در آخرین لحظات و در حالی که قرار بود امتیاز این تیم به قزوین منتقل شود در لحظات پایانی با تصمیم مسئولان این تیم و همکاری مسئولان کرجی در البرز ماندنی شد.

اما در مهمترین دیدارها و در داربی مشهد، فرش آرا با هدایت مرتضایی به مصاف فردوسی مشهد که این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت، می‌رود. میثاق تهران با لک سرمربی فصل گذشته گیتی پسند به مصاف تیم تازه مدعی تاسیسات دریایی با هدایت وحید شمسایی می‌رود که این مسابقه به طور حتم علاقمندان زیادی را برای تماشای دستپخت جدید شمسایی به ورزشگاه می‌کشاند؛ مربی‌ای که به طور ناگهانی سرمربیگری تاسیسات را به نشستن بر روی نیمکت دبیری در آسیا ترجیح داد.

گیتی پسند اصفهان که بر خلاف پیش بینی‌ها کشاورز را به عنوان مربی- بازیکن روی نیمت خود نشانده به دیدار شهروند ساری به مربیگری سید مهدی ابطحی خواهد رفت. دبیری تبریز قهرمان فصل گذشته که به تازگی با سومی در آسیا به خانه بازگشته با هدایت حسین شمس، مربی کارکشته خود روز جمعه به مصاف حفاری اهواز با هدایت ناظم الشریعه می‌رود.

برنامه کامل هفته اول این رقابتها به ترتیب زیر است:

فرش آرای مشهد- فردوسی مشهد

میثاق تهران-تاسیسات دریایی تهران

شهید منصوری قرچک-ماهان تندیس قم

مس سونگون-پایاسازه تبریز

گیتی پسند اصفهان-شهروند ساری

مقاومت البرز-شهرداری ساوه

جمعه:

ملی حفاری اهواز-دبیری تبریز

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد