تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   


ملی پوشان فوتسال ایران موفق شدند با پیروزی پر گل مقابل عراق به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.



تیم ملی ایران که در  گروه B جام ملت‌های فوتسال آسیا با تیم‌های اردن، چین و عراق هم گروه بود موفق شد با سه پیروزی به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. شاگردان ناظم‌الشریعه برابر اردن 6 بر صفر، چین 7 بر صفر و امروز هم مقابل عراق 13 بر 2 به برتری رسیدند تا با 9 امتیاز راهی 8 تیم پایانی شوند.

ورزشگاه ازبکستان

اخطار:
حمید احمدی(14) از ایران

ترکیب اولیه ایران:
سپهر محمدی، محمد کشاورز، محمدرضا سنگ‌سفیدی، حسین طیبی و محمد طاهری
سرمربی: محمد ناظم‌الشریعه


ترکیب اولیه عراق:
 محمد نور، حسین‌علی محمد، فیرسا محمد، رافید عیسی و والد خلید
سرمربی: میثم عباس


شرح گل‌ها:
ایران 1- عراق 0(دقیقه 1: محمد طاهری): پاس کشاورز از روی کرنر را طاهری با شوت سرضرب پای راست به گل اول ایران تبدیل کرد.

ایران 2- عراق 0(دقیقه 3: حسین طیبی): تدارک ضد حمله توسط سنگ‌سفیدی و پاس این بازیکن را طیبی بعد از حرکت تکنیکی وارد دروازه عراق کرد.

ایران 3- عراق 0(دقیقه 5: علی‌اصغر حسن‌زاده): حسن‌زاده بعد از دریافت پاس مهدی جاوید با دریبل دو طرفه زیبا گل سوم را برای ایران به ثمر رساند.

ایران 4- عراق 0(دقیقه 5: حمید احمدی): با پاس جاوید و شوت احمدی ایران به گل چهارم رسید.

ایران 5- عراق 0(دقیقه 6: مهدی جاوید): پاس حسن‌زاده را جاوید با شوت محکم از میانه زمین به طاق دروازه عراق زد.

ایران 6- عراق 0(دقیقه 10: محمد طاهری): پاس بهادری از سمت راست زمین را طاهری داخل محوطه از بین پای مدافع عراق وارد دروازه این تیم کرد.

ایران 7- عراق 0(دقیقه 11: حسین طیبی): پاس در عمق مهران عالیقدر از میانه زمین، پشت محوطه به طیبی رسید که این بازیکن با چرخش و جای گذاشتن مدافع عراق با شوت پای چپ وارد دروازه محمد نور کرد.

ایران 8- عراق 0(دقیقه 16: مهدی جاوید): پاس اشتباه بازیکنان عراق جاوید را به توپ رساند تا گل هشتم ایران با شوت پشت محوطه این بازیکن به ثمر رسد.

ایران 8- عراق 1(دقیقه 17: والد خلید): حرکت خلید از سمت چپ و ضربه نوک پای او را سپهر محمدی نتوانست دفع کند و توپ از زیر دستان او وارد دروازه شد.

ایران 9- عراق 1(دقیقه 18: حسین طیبی): طیبی که مقابل دروازه خالی عراق بود بعد از دریافت پاس توسط فرهاد توکلی به گل نهم ایران تبدیل کرد.

ایران 10- عراق 1(دقیقه 20: فرهاد توکلی): پاور پلی عراق جواب نداد و توکلی با توپ‌ربایی از زمین ایران و یک ضربه آرام زد که توپ بعد از برخورد به دو تیرک عمودی دوباره مقابل پای این بازیکن قرار گرفت تا دهمین گل ایران به راحتی توسط او به زده شود.

ایران 11- عراق 1(دقیقه 32: حسین طیبی): دریبل سنگ‌سفیدی نیمه کاره ماند و توپ مقابل پای طیبی قرار گرفت تا شوت او به طاق دروازه خالی عراق برود و چهارمین گل این بازیکن و یازدهمین گل ایران به ثمر برسد.

ایران 12- عراق 1(دقیقه 34: مهدی جاوید): حسن‌زاده که به عنوان یار پنجم جانشین صمیمی دروازه‌بان شده بود با نفوذ به محوطه جریمه عراق و پاس به عقب به جاوید او را در موقعیت خوبی قرار داد تا این بازیکن با شوت بغل پای فنی توپ را از بین پاهای عمر ثبتی دروازه‌بان عراق عبور دهد و گل دوازدهم ایران را به ثمر رساند.

ایران 12- عراق 2(دقیقه 38: امجد کریم): اشتباه قدرت بهادری در دفع توپ مقابل دروازه خالی ایران فرصت گلزنی را در اختیار امجد کریم قرار داد تا این بازیکن اختلاف را به 10 برساند.

ایران 13- عراق 2(دقیقه 40: علی‌اصغر حسن‌زاده): حسن‌زاده بعد دریافت پاس وفایی شوت‌زنی کرد اما توپ ریباند شد تا دوباره حسن‌زاده صاحب توپ شده و برای سیزدهمین بار ایران را به گل برساند.

در حاشیه:

* آنالیزورهای تیم ملی ازبکستان که تیمشان در مرحله یک چهارم نهایی برابر یکی از دو تیم ایران یا عراق قرار می‌گیرد این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

* مربیان ژاپن که به احتمال فراوان‌ تیمشان در نیمه نهایی برابر ایران قرار می‌گیرد در سان ازبکستان حاضر شدند.

* بیش از 100 تماشاگر ایرانی برای حمایت از تیم ملی به محل این بازی آمدند.

* دهمین گل ایران که در واپسین ثانیه‌های نیمه اول به ثمر رسید خنده تماشاگران حاضر در سالن را به همراه داشت.

* عراق از ابتدای نیمه دوم تاکتیک پاور پلی را به کار گرفت.

* علیرضا صمیمی دروازه‌بان دوم ایران از ابتدای نیمه دوم جایگزین سپهر محمدی شد.

* ناظم‌الشریعه از تمام نفراتش در این مسابقه استفاده کرده است.

* با وجود تفاضل بالای گل ایران برابر عراق، ناظم‌الشریعه در فاصله 9 دقیقه به پایان بازی ترجیح داده از تاکتیک پاور پلی استفاده کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد