تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بازیکن باسابقه تیم ملی ایران برای دومین بار عنوان برترین بازیکن فوتسال آسیا را کسب کرد.



به گزارش "تک گل"، کنفدراسیون فوتبال آسیا امشب طی مراسمی در امارات برگزار شد و بهترین فدراسیون‌ها، تیم‌ها، مربیان، داوران، بازیکنان و ... معرفی شدند که بهترین عنوان برای ایران به بازیکن ملی پوش گیتی‌پسند اصفهان تعلق گرفت.


علی‌اصغر حسن‌زاده که دو سال قبل جایزه مرد سال فوتسال آسیا را کسب کرده بود و سال 2015 نیز در بین سه نامزد نهایی حضور داشت، امشب مجددا به این عنوان رسید و بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال 2016 شد.


این فوتسالیست قمی در جام ملت‌های آسیا جزء بهترین بازیکنان بود و نقش مهمی در کسب عنوان قهرمانی ایران داشت ولی اتفاق مهمی که موجب شد او دوباره عنوان مرد سال آسیا را کسب کند درخشش خیره کننده او در جام جهانی بود و یکی از اصلی‌ترین ارکان تیم ایران در راه به دست آمدن مقام سوم به حساب می‌آمد.

 


احمد اسماعیل‌پور و فرهاد توکلی دو بازیکن تیم ملی ایران که به ترتیب در تیم‌های گیتی‌پسند و ملی حفاری اهواز مشغول به فعالیت هستند و در جام ملت‌های آسیا و جام جهانی هم عملکرد بسیار خوبی داشتند از دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا بودند.


حسن‌زاده که پیش از گیتی‌پسند، در تاسیسات دریایی حضور داشت در عنوان قهرمانی این تیم نیز موثر بود و مطمئنا در کسب جایزه بهترین بازیکنی‌اش در آسیا تاثیر داشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد