تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 پاداش قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از سوی رئیس کمیته فوتسال پرداخت شد.



به گزارش "تک گل" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران که برنامه اردوهای استعدادیابی جهت انتخاب تیم‌های ملی امید و جوانان را در دستور کاری خود قرار داده است، امروز عصر با استفاده از تعطیلی تمرینات نوبت عصر تیم‌ملی، برای بازدید از دور برگشت لیگ‌برتر امیدهای کشور در سفری کوتاه به مشهد مقدس می‌رود تا بخشی از این بازی‌ها را نظاره‌گر شود.


ناظم‌الشریعه از مشهد به اهواز خواهد رفت تا گروه دوم این بازی‌ها را نیز به تماشا نشسته و در نهایت بلافاصله به تهران بازمی‌گردد تا ادامه تمرینات تیم‌ملی را که این روزها با تمرینات هوازی و سنگین بدنی جلیل دوران مربی بدنساز تیم‌ملی پیگیری می‌شود، دنبال کند.


همچنین سید رضا افتخاری روز گذشته با حضور در تمرینات نوبت عصر تیم‌ملی فوتسال در کمپ تیم‌های ملی 500دلار پاداش وعده داده شده فدراسیون را به بازیکنان این تیم پرداخت کرد.

گفتنی است این مبلغ 500دلار بابت پیروزی در بازی با ازبکستان بود که رئیس فدراسیون فوتبال در تاشکند قول آن را به بازیکنان داده بود و مراحل پرداخت مابقی پاداش‌های در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان نیز در حال پیگیری است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد