تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سپاهان و گسترش فولاد تبريز دو تيم از سه تيم مرتبط با مجموعه فولاد در ورزشگاه اختصاصي گسترش فولاد در حالي به مصاف هم ميروند که بازي هاي تاريخ دو تيم هيچ بردي را در کارنامه شان ثبت نکرده است.



سپاهان اصفهان با پيروزي دو بر صفر برابر تيم پيکان تنها برنده مسابقات ليگ در هفته اول بود که پيروزي خود را با اختلاف دو گل به دست آورد. يارگيري معقول و حرفه اي سپاهاني ها نشان ميدهد که آنها فراتر از مديريت ها و نام مديران به آنچه که بيشتر ميپردازند سياست ثبات مديريتي است. طي سه دوره ي اخير مديريتي آنها همواره شايسته ترين نوع نقل و انتقلات را داشته اند.

در آن سوي ميدان گسترش فولاد هم صاحب تيمي است که در مسير مجموعه هايي همچون سپاهان عمل ميکند و حفظ کادر فني در دو تيم نشان دهنده ي اين علاقه مشترک دو مجموعه به پايداري سيستمي است. آنها در سال گذشته هر دو بازي را با تساوي به پايان رساندند و حالا در شرايطي به مصاف هم ميروند که هر دو مجموعه ادعاي تقويت سيستم فني نسبت به سال گذشته دارند.

سپاهاني ها با برقراري توازن مضاعف در سه خط تاکتيکي خود نسبت به سال گذشته کامل ترين مجموعه ليگ برتر به شمار مي آيد و اين ادعايي است که قريب به اتفاق کارشناسان فوتبال ايران صحت آن را تاييد ميکنند. بهره مندي از هادي عقيلي، احسان حاج صفي، جواهر سوکاي، مهدي شريفي و ... که بهترين هاي ساليان گذشته بودند، در کنار حضور عبدالله کرمي، وريا غفوري، لوسيانو پريرا و رسول نويدکيا و ... که بهترين مردان تيم هاي سابق خود بوده اند و خلعتبري که بازگشت او به سپاهان براي مردان اين تيم بسيار به جا بوده است، کار را براي مهدي تارتار اصولگرا و مجموعه گسترش فولاد بسيار سخت نشان ميدهد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد