تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: تيم ما مدافع تخصصي ندارد و ما تاوان جواني‌مان را مي‌دهيم.



به گزارش "تک گل" حمید استیلی بعد از شکست 4 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی، گفت: تراکتورسازی بازی خوبی کرد. ما در نیمه اول فضا رو به طور کامل از تراکتورسازی گرفتیم اما در نیمه دوم اشتباه داشتیم. نیمه دوم خوب نبودیم و اشتباهات فردی داشتیم .امیدوارم در بازی بعد جبران کنیم. ما در دفاع بازیکن متخصص نداریم و باید با جذب بازیکن این مشکل را برطرف کنیم. این پیروزی را به هواداران پر شور تراکتورسازی تبریک می‌گویم.

وی در مورد اینکه راه آهن هجومی بازی می‌کرد، گفت: گل‌ سوم تراکتورسازی خیلی زیبا بود. ما وقتی عقبیم نیاز به بازی هجومی داریم. بدی تیم جوان این است که وقتی گل می‌خورد کیفیت خود را از دست می‌دهد. ما تعدادی جوان داریم که اولین بازی‌های خود را انجام می‌دهند. ما غرامت می‌دهیم و حاصل آن این اشتباهات است. ما 3 بر یک عقب بودیم حمله می‌کردیم و وقتی بازیکن حریف افتاد توپ را بیرون زدیم بازی جوانمردانه را به این جوان ها یاد دادیم. هواداران تراکتورسازی امروز عالی بودند و خیلی خوب تیم خود را تشویق کردند.

سرمربی راه آهن در ادامه صحبت‌های خود در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهد تا تیمش خوب شود، اظهار داشت: من قبلا گفتم بازی هجومی انجام می‌دهم در خط دفاعی بازیکن متخصص نداریم. ایران‌نژاد، موسوی و عظیمی دفاع وسط متخصص نیستند. یک مهاجم است و دو نفر دیگر مدافع کناری هستند. کریمی و شیث رضایی مصدوم بودند. اگر دفاع متخصص جذب کنیم و مدافعان ما برگردند شرایط ما بهتر می‌شود.

وی در ادامه گفت: ضربه که امروز خوردیم بیشتر از روی دفاع بود. بازیکنان ما همه توان خود را گذاشتند. در فاز هجوم خوب بودیم. موقعیت ساختیم و گل زدیم اما در دفاع مشکل داریم یک تیم با این بازیکن جوان و مشکلات مالیاتی کارمان سخت تر شده است. با وجود خوردن 4 گل خوشبختانه مشکل اخلاقی نداشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکن بازی‌ساز ندارد و در نیمه دوم خوب کار نکردند، اظهارداشت: بازیکنان ما خوب به وظیفه ‌شان عمل کردند. در نیمه اول خیلی خوب بودیم و فضا را از تراکتورسازی گرفتیم. در نیمه دوم شرایط عوض شد بازیکنان ما کمی جلو آمدند. وقتی گل دوم را روی غافلگیری خوردیم با تعویض ها سعی کردیم هجومی تر شویم. این کار شمشیر دو لبه بود. هجومی شدن گاهی نتیجه نمی‌دهد و روی اشتباه فردی گل خوردیم. بازی را آنالیز می‌کنیم تا در آینده بهتر شویم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد