تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

استیلی درباره رویارویی با پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی شرکت کرد.



به گزارش "تک گل"، استیلی با ملوان در حالی فردا در مرحله یک شانزدهم جام حذفی برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت که تیمش شرایط مناسب روحی را بعد از برد هفته گذشته شان در لیگ برتر دارد و برخلاف حریف با روحیه خوبی پا به میدان  می‌گذارد.

حمید استیلی در ابتدای این نشست درباره شرایط تیم و این دیدار گفت:

در ابتدا باید از در سالگرد مرحوم قایقران از دوست و همبازی خودم اسطوره انزلی و گیلان، یادی کنم. او در چند بازی جام حذفی و لیگ برابر پرسپولیس قرار گرفت و باید از او یاد کنم. ملوان سابقه خوبی در جام حذفی دارد و تدارک خوبی برای این بازی در نظر گرفته ایم. یک فینال زودرس شده. در فصل گذشته هم به همراه راه آهن خیلی زود به پرسپولیس خوردیم و در پنالتی حذف شدیم. سه بازی گذشته این تیم را آنالیز کرده ایم و امیدوارم با حمایت هواداران ویژه شان این بازی را به سود خودمان به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: امیدوارم شرمنده هواداران ملوان نشویم و فوتبال خوبی ارائه دهیم و از این مرحله صعود کنیم.
استیلی در مورد شرایط حریف شان گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و از مربی باشخصیتی سود می برد. به جایگاه این تیم توجه نمی کنیم.

وی در مورد آمادگی بازیکنانش گفت: ما مشکلی نداریم و بازیکن مصدوم و محرومی نداریم. روز گذشته باران سختی در انزلی آمد اما تمرین خوبی انجام دادیم و آماده این بازی شدیم. قرعه به ضرر ما شد و در این بازی مهمان شدیم. فاصله این چهار روز ما را اذیت می کند. باید به انزلی می رفتیم و بار دیگر به تهران می آمدیم. امیدوارم مسائل فنی باشد و هر کسی که حقش است به پیروزی در این بازی برسد.

استیلی ادامه داد: ما آمده ایم که نتیجه لازم را بگیریم و هواداران مان را در اختیار داریم. انزلی نماینده شمالی کشور است و نماینده گیلان و مازندران و گلستان هستیم. هواداران زیادی داریم و امیدوارم هواداران ما را در رسیدن به هدف مان کمک کنند.

استیلی در مورد مشکلات داوری گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. امیدوارم داور باتجربه و خوبی انتخاب کنند تا داور در برد و باخت یک تیم تاثیرگذار نباشد. پنالتی سایپا از آن اشتباهات تاثیرگذار است. این اشتباهات تفکرات هواداران را به داور و داور را به تیم تغییر می دهد. امیدوارم قضاوت خوبی شاهد باشیم و اگر آنها را بیشتر تحت فشار بگذاریم بدتر خواهد شد. این اتفاقات در همه جای دنیا می افتد اما اینجا ما بیشتر تحت فشار می گذاریم. به طور مثال آقای فغانی که فینال جام ملت ها را سوت زد اینقدر تحت فشار گذاشتیم که این مشکل پیش آمد.

وی در پایان گفت: داوران هم در بین مردم زندگی می کنند و اگر این فشار بیش از اندازه شود مشکلات را بیشتر خواهد کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد