تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم فوتبال راه آهن با رد خبر مذاکره اين باشگاه براي جذب صادقيان گفت: صادقيان بايد در پرسپوليس بماند.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com" حمید استیلی درباره آخرین وضعیت باشگاه راه‌آهن اظهار کرد: خدا را شکر پس از پیروزی‌ که مقابل سایپا کسب کردیم، تیم‌مان از نظر روحی و روانی وضعیت خوبی دارد. ما روز به روز بهتر می شویم و جوانان ما قابلیت‌های خود را نشان می‌دهند. البته مشکلات مالکیت‌مان تاثیرات منفی بر روی ما می‌گذارد و اگر این مشکل حل شود مطمئنا می‌توانیم روند بهتری داشته باشیم.

وی افزود: نامه‌ای از سوی سازمان لیگ برای نمایندگان دادستانی ارسال شده و از آنها خواسته شده هر چه زودتر مشکل مالکیت باشگاه راه‌آهن را حل کنند. در چند روز آینده نمایندگان AFC به ایران می‌آیند و اگر باشگاه ما مشکل داشته باشد از لیگ امتیاز کم می‌کنند.

استیلی با رد خبر مذاکره راه‌آهن برای جذب پیام صادقیان، گفت: ما هیچ مذاکره‌ای با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب پیام صادقیان انجام نداده‌ایم. پیام صادقیان باید در تیم پرسپولیس بماند و به این تیم کمک کند. نباید پرسپولیس تضعیف شود. او می‌تواند برای این تیم مفید و مثمرثمر باشد. ما هم خواستار جذب صادقیان نشده‌ایم، بلکه گفته‌ایم اگر قرار است پیام از پرسپولیس برود چه باشگاهی بهتر از راه‌آهن که به آن ملحق شود. راه‌آهن به نوعی تیم دوم پرسپولیس است و ما خودمان را پرسپولیسی می‌دانیم.

حمید استیلی در ادامه با اشاره به جوانگرایی تیمش گفت: برنامه‌ریزی که انجام داده‌ایم برای پنج سال آینده است. ما روی جوانان زیر 21 سال حساب ویژه‌ای باز ‌کرده‌ایم و آنها هم جواب اعتمادمان را داده‌اند. اگر قوانین محکمی در سازمان لیگ تصویب شود و ایرادات گذشته برطرف شود همه باشگاه‌ها می‌توانند دست به جوانگرایی بزنند.

وی اضافه کرد: باید قوانین سفت و محکمی در سازمان لیگ تصویب شود تا باشگاه‌ها با خیال راحت بازیکن بگیرند. وقتی بازیکنی پول حرفه‌ای می‌گیرد باید حرفه‌ای هم رفتار کند. شما نگاه کنید اکثر بازیکنان خارجی که در ایران بازی می‌کنند حرفه‌ای رفتار می‌کنند. اگر هفته‌ها هم روی نیمکت بنشینند باز هم هیچ اعتراضی به نیمکت نشینی نخواهند داشت. من معتقدم که خیلی از بازیکنان ما حرفه‌ای رفتار نمی‌کنند، این هم بر می‌گردد به قوانینی که در سازمان لیگ وجود دارد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد