تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي سابق تيم راه‌آهن مي‌گويد تيم ملي ايران مي‌تواند بعد از نزديک به 40 سال قهرمان جام ملت‌هاي آسيا شود.



به گزارش تک گل ، حمید استیلی درباره برگزاری مراسم تجلیل از بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال ایران، اظهار کرد: باید از برگزار کنندگان چنین مراسمی تشکر کنم. کارهای خوب هیچ وقت نادیده گرفته نمی‌شود و خوشحالم که بعد از حدود 20 سال یاد و خاطره تیم 1996 زنده نگه می‌ماند. در آن بازی‌ها مایلی کهن موقعیت قوی و خوبی در تیم ما داشت و با همدلی که در بین بازیکنان وجود داشت با وجود این که حتی اردوهای خوبی برای ما در نظر نگرفته بودند اما بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم.


استیلی در پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث شد نسل دهه هفتاد فوتبال ایران همیشه در خاطره‌ها بماند، خاطر نشان کرد: مدیریت آن تیم بسیار قوی و با برنامه بود. ما بازیکنان بین‌المللی کمی داشتیم، ولی خلاقیت بازیکنان بالا بود و چیزی که فکر می‌کنم باعث شد موفق شویم همدلی میان بازیکنان بود.

سرمربی سابق تیم راه‌آهن درباره حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا هم گفت: شروع ما در جام ملت‌های آسیا خوب بود. البته من معتقدم که استرالیا و ژاپن مدعیان اصلی قهرمانی هستند. مربی که در حال حاضر هدایت ایران را بر عهده دارد از استانداردهای بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین شاخصه تیم جام ملت‌های آسیا 96 همدلی بود. بازیکنان همدلی عجیبی با هم داشتند و همین موضوع باعث می‌شد که کمبودها دیده نشود.

وی افزود: تیمی که در استرالیا حضور دارد ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است. نباید فراموش کنیم که اکثر بازیکنان ما استانداردهای بین‌المللی را دارند و برخی از بازیکنان حتی در اروپا توپ می‌زنند. این بازیکنان هم حرفه‌ای تمرین می‌کنند و هم حرفه‌ای زندگی می‌کنند. این که بعد از گل مسعود شجاعی تمام نیمکت ایران از خوشحالی به هوا می‌پرد به معنی این است که همدلی در تیم ملی ایران وجود دارد. من معتقدم اگر اسیر اتفاقات نشویم و داوری‌ها هم مشکلی نداشته باشد می‌توانیم در جام ملت‌های آسیا به موفقیت برسیم. ان‌شاءالله امسال بعد از 40 سال به قهرمانی می‌رسیم.

سرمربی سابق تیم راه‌آهن درباره آخرین وضعیت این تیم هم گفت: بعد از پایان آخرین بازی نیم فصل از من خواستند که کناره‌گیری کنم. این در حالی است که من دو بار برای خرید باشگاه اقدام کردم و حدود هفت میلیارد تومان نیز برای تیم هزینه کردم. ما روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری ویژه‌ای انجام دادیم. وقتی من بازیکن تستی را می‌آورم و بعدا او بازیکن تیم ملی امید می‌شود نشان دهنده این است که استعدادهای زیادی در ایران وجود دارد. من شخصا اعتبار و آبروی خودم را برای این جوانان گذاشتم، زیرا فکر می‌کردم که تیم برای خودم است و می‌توانم برای آینده برنامه‌ریزی کنم اما متاسفانه همه برنامه‌ریزی‌های من از بین رفت.

او در پاسخ به این سوال که آیا هزینه‌هایی که انجام داده اید را به شما برگردانده‌اند؟ گفت: تا این لحظه هیچ پولی به من نداده‌اند. البته من امیدوارم تیمی که قدمت 77 ساله دارد در لیگ برتر بماند. برای من جای سوال است که چطور سازمان لیگ اجازه می‌دهد باشگاهی که آکادمی و تیم‌های پایه ندارد در لیگ برتر شرکت کند. در حال حاضر تیم‌های پایه راه‌آهن به طور کامل منحل شده است. 

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد